חידוש רהיטים – טרנד או משהו שישאר אתנו?

האם יש לכם רהיט ישן במיוחד, אשר התבלה ואי אפשר לעשות בו יותר שימוש? מכאן, יש לכם שתי אפשרויות שונות. אפשרות אחת, היא לעשות מה שרבים עושים – לזרוק את הרהיט ולקנות אחד חדש. האפשרות השניה היא מעניינת הרבה יותר, והפעם אנו נתמקד בה – זוהי האפשרות של חידוש הרהיט הישן שלכם, שיפוצו ושחזורו באופן מלא, כך שהוא יוכל לשמש אתכם שוב. האפשרות של חידוש רהיטים קוסמת כיום לאנשים רבים, וחשוב מאד להבין כי חידוש רהיטים ישנים, הוא תהליך שטומן בתוכו לא מעט יתרונות שאולי לא הכרתם, וכדאי להכיר!

אז מה היתרונות בתהליך החידוש?

  • רהיט ייחודי – כבר לא מייצרים כמוהו, קודם כל כדאי לזכור, שאחד היתרונות של חידוש רהיטים, הוא שבעצם כבר לא מייצרים רהיטים כמו פעם. זה אומר שאם יש לרהיטים שלכם עיצוב שאתם מאד אוהבים, על אחת כמה וכמה עיצוב שנעשה בעבודת יד, הרי שאם אתם תזרקו את הרהיט – אתם לעולם לא תמצאו עוד רהיט שדומה לו. לעומת זאת, אם אתם תדאגו לחדש ולשפץ את הרהיט שלכם, הרי שהוא יישאר אתכם, וכך תוכלו להמשיך ליהנות מנדירותו יוצאת הדופן.חידוש רהיטים
  • עלות ההשקעה – אם מדובר סך הכל ברהיט ששירת אתכם שנים רבות, והיה רהיט יציב ואיכותי, למה בעצם לזרוק אותו? במקרים רבים, התהליך של חידוש רהיטים יעלה לכם פחות מרכישה של רהיט חדש, שצריך להיות איכותי באותה מידה. כך, אתם יכולים לקבל הצעות מחיר שונות עבור החידוש של הרהיט, להשוות אותן לאפשרות של רכישת רהיט חדש – וכמובן לבחור באופציה המשתלמת ביותר!
  • שחזור מדויק – שימו לב כי חידוש רהיטים, הוא תהליך שיכול להביא לשחזור מדויק במיוחד של הרהיט שלכם. זה אומר שאם היה מדובר על גילוף מיוחד,       על ציפוי יוצא דופן, צבע מיוחד, או כל דבר אחר – הרי שהמשפצים והמחדשים המקצועיים יוכלו לספק לכם את השחזור הטוב ביותר והמדויק ביותר – וזה נהדר לכל מי שנקשר לרהיט שלו ואוהב אותו במיוחד.

אין עוד מה להתלבט!

אחרי שאתם מכירים את האפשרות הטובה הזו, אפשר שהתהליך מושך גם אתכם – ואתם מוזמנים לפנות למחדש רהיטים, ולשמוע ממנו עוד על התהליך.

 

באדיבות, מרפדיית ליפסון עיצובים.