מראה להסתרת ארון חשמל של אגן ברזל – מדוע מומלץ?

ארון חשמל הוא חלק בלתי נפרד מסביבת המגורים שלנו, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לספוג בגללו את הפגיעה באסתטיקה ובעיצוב. הפתרון: מראה להסתרת ארון חשמל שמיוצרת על ידי אגן ברזל ואפשר גם לתכנן אותה בהתאמה אישית לפי גובה, רוחב, צבע, צד הצירים ועוד

ארון חשמל חיוני לשליטה במערכת האנרגיה המרכזית של הבית. באמצעות ארון חשמל אנחנו יכולים לקבל גישה נוחה למתגים, לבדוק האם ואיפה קיימת תקלה ולנטר את צריכת החשמל ואת ההוצאות החודשיות. כפועל יוצא מכך, ארון החשמל חייב להיות קרוב. ברוב הבתים והדירות הוא נמצא ממש בתוך חלל הפנים, כמו למשל בסלון או במטבח, בעוד בבנייני מגורים משותפים הוא יכול להיות חלק מחדר המדרגות.

הבעיה היא שארון החשמל לרוב אינו אסתטי. הוא בנוי מחומרי גלם מתכתיים, אין שום השקעה בעיצוב שלו והוא גם אגרסיבי ומרתיע. מצד שני, זה ממש לא חייב להיות ככה: מראה להסתרת ארון חשמל פותרת את העניין ומרכזת עוד שורה ארוכה של יתרונות במוצר אחד מומלץ ומעולה.

מה היתרונות של מראה להסתרת ארון חשמל של חברת אגן ברזל?

מראה להסתרת ארון חשמל של חברת אגן ברזל היא פתרון אידיאלי להסתרת ארון החשמל והתקשורת. קודם כל, המראה היא ברמה הכי גבוהה שיש וזה בא לידי ביטוי בשיקולי בטיחות שעומדים בראש סדר העדיפויות.

יתרה על כך, חברת אגן ברזל היא היחידה שמדביקה טפט בטיחות למראות למקרה של שבר. אז אם מחפשים פתרון אסתטי וגם בטיחותי ופונקציונאלי עבור כל המשפחה, מראה להסתרת ארון חשמל של חברת אגן ברזל כנראה מסיימת את ההתלבטות.

אגן ברזל

מראה להסתרת ארון חשמל בהתאמה אישית

ניתן לבחור ולתכנן מראה להסתרת ארון חשמל בהתאמה אישית. חברת אגן ברזל מאפשרת למשל לבחור את הגובה של המראה בס"מ, את הרוחב שלה ואפילו את הצבע:

  • שחור מט
  • לבן
  • זהב
  • פליז
  • רוז גולד
  • ראל

לאחר מכן, ניתן לפנות אל חברת אגן ברזל על מנת לתאם התקנה מקצועית של מראה להסתרת ארון חשמל. בין אם מתקינים את המראה לבד או בוחרים להזמין איש מקצוע שיעשה את זה, אפשר להחליט מראש באיזה צד יהיו הצירים וכאמור האם להוסיף טפט בטיחות להגנה מפני שברים. תהליך הרכישה זמין ונוח דרך האתר וניתן להשלים אותו מיד לאחר תשלום דמי המקדמה.

המפרט המלא של מראה להסתרת ארון חשמל

עוד דרך טובה להבין את היתרונות של מראה להסתרת ארון חשמל בהשוואה לאלטרנטיבות היא להסתכל על המפרט הטכני. לפי המידע הנמסר על ידי חברת אגן ברזל, מדובר על מפרט טכני מרשים שיש בו כמה דגשים מרכזיים – החל מהעובדה שהמוצר בנוי משתי שכבות ברזל ועם מסגרת קבועה לקיר ועד הדלת עם הצירים לפתיחה וסגירה נוחים.

הנעילה של מראה להסתרת ארון חשמל היא מגנטית, עדינה וללא ידית והחברה מייצרת בעצמה את המסגרות כדי למכור אותן ישירות ללקוח ללא פערי תיווך. חוץ מזה, כל הייצור והאביזרים הם תוצרת ישראל – למעט המראה שמיוצרת בבלגיה והיא מגיעה בעובי של 5 מ"מ לאחר ליטוש עדין ומדויק.

ארון החשמל שלך עומד להיראות אחרת

מראה להסתרת ארון חשמל היא פתרון מקורי, מפתיע ואלגנטי שיכול להוכיח את עצמו בבתים ודירות או בבתי עסק, מוסדות ציבור, בתי מלון ועוד. אם נמאס לך להסתכל על החזית של ארון החשמל, כל שנותר הוא לתאם משלוח והתקנה של מראה מבית אגן ברזל כדי ליהנות מהיתרונות.