כיצד בוחרים ריהוט למחשב האישי?

בעבר, מחשבים היו מצרך נדיר מאד, ואם היה מחשב בבית, הרי שהיה מדובר על מחשב יחיד, שלרוב היה מחשב שולחני עם צג ענק, שתפס בערך חצי משטח הסלון. היום לעומת זאת, כאשר מדובר על בחירה של ריהוט למחשב, נקודת המוצא היא שונה לחלוטין. ראשית, בכל בית אפשר למצוא היו מספר מחשבים – שניים, שלושה ואפילו ארבעה או חמישה בהתאם למספר הנפשות. מעבר לכך, גם המחשבים עצמם עבור שינוי משמעותי. המחשבים השולחניים הם קטנים יותר, עם מסכים שטוחים ונוחים. כמו כן, רבים החליפו את המחשב השולחני במחשב נייד שנוח יותר לשימוש, שיכולותיו לא נופלות מזה של המחשב השולחני. אז איך כל זה משפיע על בחירת הריהוט למחשב שלכם? איזה ריהוט כדאי לבחור?

סוגי הריהוט סביב המחשב

  • שולחן עבודה משרדישולחן עבודה – נתחיל מהבסיס. כדי לעבוד בצורה טובה עם המחשב, הריהוט הראשון שאתם צריכים לרכוש הוא שולחן עבודה מתאים. שולחן העבודה שונה משולחנות אוכל או שולחנות לסלון, שכן הוא צריך להיות בגובה שיאפשר לכם עבודה נוחה לאורך זמן. שימו לב שאתם יכולים להניח את המחשב שלכם בנוחות על השולחן, וגם ציוד שנלווה אליו – רמקולים, מקלדת, וכיו"ב. רצוי מאד לרכוש שולחן שיש בו גם מקום להעביר את הכלים של המחשב, כדי ליצור סדר בחדר.
  • כסא – עוד ריהוט למחשב שחייבים לקחת בחשבון, הוא הכסא שעליו תשבו. הכסא שישמש אתכם חייב להיות נוח מאד, שכן כיום אנו נוטים לשבת יותר ויותר מול המחשב. זה המקום לומר, כי ישיבה על ספה בסלון עם המחשב היא פחות מומלצת, שכן היא יוצרת לחץ רב על אזור האגן, ויכולה ליצור עקמת בגב. במקום זה, רכשו כסא, עם עדיפות לכסא משרדי או אפילו כסא מנהלים, שיאפשר לכם לשבת בנינוחות מול מסך המחשב.
  • עגלת מגירות – לרוב, כאשר אתם רוכשים ריהוט למחשב שלכם, אתם תרצו לרכוש גם עגלת מגירות, אשר תהיה לצד שולחן העבודה. הסיבה לכך היא שפעמים רבות אנו משתמשים במחשב לא רק לצורכי הנאה, אלא גם לצורכי עבודה – בין אם מדובר על פרנסה מלאה, ובין אם מדובר על תשלום חשבונות, בדיקת חשבון הבנק, וכיו"ב. מכל מקום, אתם עובדים עם לא מעט מסמכים, ולכן צריכים לאכסן אותם במקום שבו הם יהיו הישג יד. מומלץ לרכוש את עגלה שתתאים בגובהה לשולחן, כך שתוכלו לשים אותה לצדכם, ולגשת אליה בקלות.

ומה עם המראה?

מעבר לפונקציונליות של ריהוט למחשב, יש גם חשיבות למראה של הריהוט. אמנם אנו רגילים לחשוב על השימושיות של הרהיטים השונים, אך כדאי לראות שפינת העבודה עם המחשב תשתלב היטב בחדר שבו היא ממוקמת, בפרט אם מדובר על חדר השינה או חדר הילדים, שאז הריהוט צריך להיות עם גוון ביתי, ועם זאת להיות שימושי ונוח.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *