וילונות מותאמים לעיצוב הבית

התאמת מוצרי טקסטיל ובד לאיזורים שונים בבית מבטיחה רמת חיים גבוהה. מוצרי טקסטיל ובד יכולים לשמש עבור שורה ארוכה של צרכים, אולם אין ספק כי בראש הרשימה עומדים הוילונות. מוצרים מן הסוג הזה מתאימים לחלל פתוח או סגור, הם יעילים מבחינת חסימת קרני השמש ושיפור יכולת הבידוד התרמי ויש להן גם משמעות דקורטיבית. בנוסף, הם משנים את אופי החלל ולכן ההחלטה העיצובית היא הרבה יותר חשובה מכפי שנהוג לחשוב.

כדאי להתרשם מדוגמאות מעוצבות של בתים ולהתייעץ עם חברים, בני משפחה ואנשי מקצוע. עדיף לאסוף כמה שיותר מידע ולקבל רעיונות חדשים.

שיקולים עבור עיצוב מזמין ומחמיא

אלו השיקולים שיכולים ללוות אתכם במהלך התאמת מוצרי טקסטיל ובד לעיצוב הבית:

א. סוג הבד – נסו לבחור בד עבה במידה הנכונה שהיה לכם קל לפרק ולנקות. זכרו כי העובי של הבד משפיע מצד אחד על חסימת האור ועל יצירת תחושה אינטימית, אך מצד שני הוא לא אמור ליצור חושך מוחלט. חפשו את השילוב בין סוג הבד לבין מיקום החלון.

ב. צבע הבד – אי אפשר לקבל החלטות על התאמת מוצרי טקסטיל ובד לעיצוב הבית מבלי לקחת בחשבון את צבע הבד. הצבע אמור להתאים להעדפות האישיות שלכם, לסוג הקירוי וגם לרצפה ולרהיטים.

ג. סגנון הכותרת – הכותרת היא חלק בלתי נפרד מהוילון. כותרת מרשימה, מעוטרת ומיוחדת יכולה לתת ערך למוצרי טקסטיל ובד.

ד. גובה התלייה – זכרו כי גובה התלייה משפיע על מראה החצר ועל עיצוב הפנים. בנוסף, יש לו משמעות פונקציונאלית היות ואחת לתקופה מסוימת תצטרכו להוריד וילונות לכביסה וניקוי.

לסיכום, יש הרבה שיקולים שמלווים התאמת מוצרי בד לעיצוב הבית. בסופו של דבר אתם מקבלים החלטה שאמורה לעלות בקנה אחד עם הצרכים והרצונות שלכם