הכל על ברזים לאמבטיה 2022

ברזים יכולים להיות יפים הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אמנם מדובר על מוצר די פשוט לכאורה אך אחרי שתבינו שיש דגמים מיוחדים ומגניבים תבינו שאם אתם צריכים לבחור ברזים לאמבטיה בשנת 2022, כנראה שיצפה לכם סקר שוק הרבה יותר מעמיק. זה הזמן להבין מה מחכה לכם בקטלוג החדש.

איזה ברז אתם מחפשים?

אם אתם רוצים לחפש ברזים לאמבטיה אתם צריכים להיות יותר ממוקדים. יש ברזים עגולים, יש ברזים מרובעים, יש בזים מנירוסטה ויש ברזים מניקל וכן הלאה. יש כל כך הרבה פרמטרים שונים שצריך להתחשב בהם כדי למצוא את הברז המושלם כך שאם אתם צריכים ברז כלשהו כדאי שתעיינו קודם כל בקטלוגים ולאחר מכן תוכלו להבין טוב יותר כיצד לחפש בהתמקדות טובה יותר שתחסוך לכם זמן והרבה כאבי ראש.

ברזים בעיצובים הרבה יותר נועזים

הדבר הראשון שאתם צריכים לזכור הוא שככל שהשנים חולפות כך יש יותר ויותר תעוזה בעיצובים ולא רק של ברזים אלא בכלל. מה שהיה מקובל בעבר לא יכול להיות מקובל בימינו ומה שמקובל בעתיד יכול להיות שעוד לא מקובל בהווה. אם בעבר ברז בצבע זהב או אפילו עם ציפוי זהב, או ברזים בצבע שחור היו נשמעים לכם מוזרים מאוד, כיום תוכלו למצוא אותם בלי בעיה. כמו כן חשוב לזכור כי העיצובים יכולים להיות הרבה יותר נועזים בזכות העובדה שהאמבטיה ובכלל כל הבית נועזים הרבה יותר מבעבר.

כל סוגי הברזים בכל הווריאציות

יש מגוון רחב של ברזים שיכולים להיות הרבה יותר מרשימים ממה שהיו בעבר בעיקר בגלל שהווריאציות הפכו להיות מגוונות יותר. למשל, כיום אפשר למצוא ברז עגול וגבוה שמותקן מהקיר עם עיטורים מיוחדים, אפשר למצוא ברז מרובע שיש לו ידיות מיוחדות בעיצובן וכן הלאה. אם נכניס לכל אלו את הטכנולוגיה שהפכה הכל ליותר פשוט, כמו למשל ברז שנפתח ונסגר בנגיעה או עם חיישן קרבה, אתם מבינים מדוע שוק הברזים כיום הרבה יותר מרשים מבעבר.

האם יש ברזים בהתאמה אישית?

ברזים בהתאמה אישית יכולים להיות הרבה יותר מתאימים כי הם נוצרים במיוחד בשבילכם רק יש לכך שתי חסרונות. החיסרון הראשון הוא למעשה העובדה שאין כיום חברות רבות שיכולות לייצר לכם ברז בהתאמה אישית ולכן לרוב תצטרכו להסתפק בברזים לאמבטיה שיהיו בקטלוג. שנית, גם אם יש יצרן כזה, המחיר יהיה גבוה מאוד.

ברזים למטבח

כמה עולים ברזים בשנת 2022?

ברזים לאמבטיה בשנת 2022 יכולים לעלות החל מ-400 שקלים לברזים פשוטים ולעתים אפילו פחות, ועד אלפי שקלים. יש ברזים יוקרתיים מאוד שמצופים בזהב שיכולים לעלות גם מעל 2000 שקלים. אמנם לרוב מדובר על ברזים מעוצבים ומרהיבים במיוחד אך לא תמיד הם יהיו שווים את ההשקעה בעיקר בגלל שלא תמיד הם יתאימו לבית שלכם. ברזים כאלו לרוב יתאימו לבתי יוקרה או למלונות פאר.