8 טיפים ליצירת מחסני גינה משלכם

8 טיפים ליצירת מחסני גינה משלכם

זה רשמי: מחסני גינה כאן כדי להישאר. יותר ויותר בעלי בתים טוענים שהמחסנים בגינת הבית שלהם היא כמו מקום קטן בו ניתן לאחסן את הריהוט המיותר של הבית והגינה, והם משמשים אפילו כמקום מפלט לביצוע עבודות פנאי לגינון או יצירה. אם יש לכם מחסן גינה מוזנח, יש לכם מזל. מאמר זה מספק טיפים מעוררי השראה ליצירת מחסני גינה בשיטת 'עשו זאת בעצמכם', כך שתוכלו ללמוד כיצד לבנות מחסני גינה מקסימים. לאף אחד מהשכנים או מהסביבה שלכם לא יהיה מחסן גינה מושלם כזה, וכולם ירצו לדעת איך עשיתם את זה.

לשפץ את המחסן הישן, או לבנות מחסן חדש

האם שכחתם כבר מה אחסנתם במחסן הגינה שלכם, מרוב הבלגן השורר בו? קיימות ערכות כלים ליצירת מחסני גינה שיעניקו לכם את המוטיבציה לבנות מחסן חדש. בדקו את ציוד כלי הגן הישן שלכם, היפטרו מציוד שאינו בר שימוש, וארגנו את הציוד אותו בו ניתן להשתמש לבניית המחסן החדש. אתר ציוד לחומרי בניה וגינון מציעים ערכות, כלים וציוד הדרוש לבניית מחסני גינה, בניווט קל, יעיל ומהיר.

צביעת מחסן הגינה הישן תעניק לו מראה מנצח

מחסני גינה, אפילו אם הם עומדים על תילם כבר עשרים שנה, יכולים להיראות חדשים לחלוטין אם מעבירים עליהם שכבת צבע טרייה, רצוי צבעונית ועליזה. התחילו עם צביעת החלק החיצוני של המחסן, ובחרו צבעים מרגיעים כגון כחול בהיר, סגול בהיר, או צהוב. המחסן יקבל מיד חיים חדשים.

כמובן שלבן הוא תמיד גוון קלאסי שניתן לבחור בו, אך הוא אינו פרקטי לשיפוץ מחסני גינה. הילדים, חיות המחמד של הבית, כלי העבודה והבוץ, כבר יעטפו את המחסן הלבן הבוהק בשכבות מעורפלות של גוונים שיגרמו לו להיראות עוד יותר מוזנח. במילים אחרות, תשכחו מהצבע הלבן למחסן, ושמרו אותו לצמחים והפרחים בגינה.

מחסני גינה
הגדרת מטרות המחסן – שאלה של מוטיבציה

המטרה העיקרית של מחסני גינה היא מקום המאפשר לאחסן את כל הציוד, הכלים, הריהוט והחפצים של הבית והגינה, שאינם בשימוש יומיומי, כמו גם מקום שקט המאפשר עיסוק בתחביבים חשובים. מעצבי פנים ממליצים לנצל את מחסן הגינה לאחסון מסודר ומאורגן של כל כלי הגינה, על מנת להגביר את המוטיבציה לעסוק בגינון.

אם אינכם חובבים מושבעים של גינון, המחסן יכול לשמש אתכם גם כמקום אחסון או מקום להתחבא בו מהמולת הבית. בעלי בתים רבים משתמשים במחסני גינה כמקום יפה ליצירת חממה. הם מניחים במחסן צמחים בעציצים או בסירים, ומשקיעים זמן בטיפוחם. זוהי פעילות מרגיעה ומהנה, והמחסן משמש כמקום מפלט לחיבור עם הטבע ובילוי זמן איכות אישי.

הקיפו את עצמכם בטבע

רגיעה, זמן איכות והנאה מתחילים עם סביבה מטופחת. הצבת מחסני גינה במקום מבודד בגינה, כשהם מוקפים עם צמחים ודשא, שיחים ירוקים, ועציים מלאים פרחים צבעוניים על חלון המחסן, הם משמשים כמקום מפלט בו ניתן להירגע מהמולת הבית והחיים באווירה שלווה.

כן. מחסן גינה אינו חייב לתפקד כמקום אחסון בלבד. הוא יכול להיות מקום מפלט בו ניתן לחשוב וליצור. הביאו את הגן פנימה וקשטו את המחסן שלכם עם צמחים, סידורי פרחים טריים, כריות קטיפה מודפסות בגוונים צבעוניים, וצרו לעצמכם את גן העדן הפרטי שלכם.