תנור לחימום הבית

במקרים רבים נעדיף לעשות שימוש בתנור לחימום הבית, ולא באמצעים אחרים

בעוד אמצעי חימום כגון מזגנים, מפזרי חום ורדיאטורים מאפשרים לנו לחמם את הבית, תנור לחימום הבית הינו האמצעי היעיל והעמיד ביותר לעשות זאת, ולו יתרונות בולטים משמעותיים לעומת האמצעים האחרים, כך שרבים בוחרים כיום לחמם את ביתם באמצעות תנור לחימום הבית.

אז מה כדאי לדעת על תנור לחימום הבית?

 

  • דרך פעולה: ישנם סוגים שונים של תנורים לחימום הבית, כאשר רובם ככולם פועלים על נפט לחימום ביתי או על גז. חומר הבעירה בוער באזור מסוים של התנור, כאשר ישנם תנורים המאפשרים חימום של הבית ישירות למול הלהבות, ותנורים אשר מסיעים את החום בעזרת מערכות שונות לאזורים שונים בבית, ואלו הם התנורים הנפוצים יותר.
  • נפט לחימום ביתי: את רכישת הנפט אנו יכולים לבצע דרך החברות המתמחות בתחום, כאשר מומלץ לבצע סקר שוק בנושא היות ומחיר ליטר נפט יכול להשתנות משמעותית בין החברות השונות, כך שנוכל לחסוך בעלויות רכישת הנפט כך שנחסוך בעלויות הפעלת התנור.
  • גז לחימום ביתי: גם את הגז עלינו לרכוש אצל ספק חיצוני, כאשר גם כאן אנו רואים שינויים במחירים המשפיעים על מחיר הפעלת תנור לחימום ביתי. כמו כן, את הגז יש לאכסן בתנאים מסוימים ביותר, ולכן הוא אינו מתאים לשימוש בכל בית, וחשוב להתייעץ עם ספק הגז לגבי התאמתו לביתנו.
  • פעילות התנור בחורף: כמובן שכל אחד מאתנו מעוניין באמצעי חימום יעיל ועמיד לחורף, אשר ישמור על חום הבית ויאפשר לנו להתמודד עם הימים הקרים, אולם רוב מכשירי החשמל אינם מתאימים לפעולה בטמפרטורות נמוכות והם אינם יעילים. בתנור לחימום הבית אין אמצעים אשר עלולים לקפוא בשל הטמפרטורה ולא לעבוד, דבר אשר הופך אותו לאמצעי החימום המועדף ביותר באזורים קרים מאוד.

חימום הבית

לשימוש בתנור לחימום הבית יתרונות רבים

תנור הפועל על נפט לחימום ביתי מאפשר לנו לחמם את ביתנו ביעילות גם בימים הקרים ביותר בשנה, כאשר קל ופשוט לאחסן את הנפט בזמן שאנו לא עושים בו שימוש, כך שכל אחד יכול ליהנות מאמצעי חימום יעיל, אמין ונוח לשימוש.