ריהוט גינה – כך תנצלו מקסימלית את שטח הגינה

סידור שולחנות, כיסאות וריהוט גינהאם רכשתם בית צמוד קרקע או שאתם בונים אחד חדש, אחד הדברים החשובים אשר יש לקחת בחשבון בעת תכנון עיצוב הבית הוא החצר או הגינה. חשוב לזכור, כי גינת הבית היא חלק בלתי נפרד מן הבית בכל הקשור לעיצוב הבית הכולל.

תכנון הגינה חייב להתייחס לכל האלמנטים השונים שברצונכם להציב בגינה לרבות: ערוגות צמחים ופרחים, עצי נוי ופרי, מסלעות מסוגים שונים, רחבת דשא למשחקי ילדים ולאירוח, בריכת שחיה או מתקן ג'קוזי גדול, מרפסת אוכל לערבים הקרירים ולשבתות, פרגולה או מתקן הצללה אחר מעל למרפסת וכמובן ריהוט גינה.

ריהוט גינה – גם מסוגנן וגם פרקטי

כמו כל אלמנט אחר בבית גם רהיטי גינה מהווים חלק מן העיצוב, ויש להתייחס אליהם גם מבחינה פרקטית, שימושית, וגם מבחינה אסתטית. תכנון נכון של רהיטי הגינה יכול לנצל את שטח הגינה בצורה אופטימאלית או מקסימאלית לצרכים שלכם, ובהתאם לגודל הגינה שיש לכם. פרטי ריהוט הגינה אשר נהוג לעשות בהם שימוש בגינה הם:

  • שולחן אוכל וכסאות תואמים
  • כסאות נוח למנוחה והשתזפות
  • פינת ישיבה עם שולחן קפה נמוך לאירוח
  • כורסה מתנדנדת
  • ערסלים שונים

בחירת סגנון הריהוט, החומר שממנו הוא עשוי, הצבע והגודל צריכים להתאים לעיצוב הבית באופן כללי, ולא מומלץ לשבור את סגנון עיצוב פנים הבית בעיצוב שונה לחלוטין בגינה. רכישת פרטי ריהוט אשר ניתן לקפל אותם לאחר השימוש יאפשרו לכם ליהנות מגינה פתוחה כאשר אין בהם שימוש ותהפוך את החצר כולה לאוורירית ללא קשר לגודלה הפיזי.

בצורה כזו תוכלו לנצל באופן מקסימאלי את שטח הגינה לכל הצרכים, שיש לכם גם כאשר עושים שימוש בריהוט הגינה, וגם כשהוא מקופל בפינה.