קרמיקה למטבח מודרני

קרמיקה שמתאימה לכל המטבחים

לא סתם הקרמיקה נפוצה מאוד בבתים בישראל, מדובר על אחד השילובים הטובים ביותר שניתן לקבל. מצד אחד ניתן לקבל עיצובים ומצד שני ניקיון פשוט ועמידות ארוכת שנים. קשה למצוא בית ללא קרמיקה למטבח ואם אתם חוששים שהקרמיקה לא תתאים לעיצוב המודרני או העיצוב היוקרתי שאתם רוצים לקבל אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. יש הרבה דוגמאות לאריחי קרמיקה לכל העיצובים: עיצוב כפרית, עיצוב יוקרתי, עיצוב צעיר ולמעשה הקרמיקה משתלבת בכל עיצוב בצורה מעודנת או עזה לפי בחירתכם.

קרמיקה למטבח מודרני

• קרמיקה למטבח יכולה להגיע בצבעים עזים או בצבעים בהירים. לבחירת הצבע יש משמעות גדולה מאוד שכן יש קרמיקות שבולטות מאוד ונראות מרחוק ויש קרמיקה שמשתלבת עם העיצוב הכללי. ניתן לראות כיצד העיצוב המודרני מתחלק לשניים: אלו שמבליטים את העיצוב וקשה מאוד לפספס אותו, בדמות רהיטים בולטים בצבעים מנוגדים שיוצרים הבלטות מכוונות ששובות את העין, לצד עיצובים שיוצרים הרמוניה אחת שלמה, אמנם לא מדובר בעיצוב בולט במיוחד אך האווירה מאוד נינוחה.

• בחירת הצבע יכולה להיות מגוונת. אמנם בתקופות ישנות יותר היה נהוג לבחור קרמיקה בצבע אחיד: או קרמיקה לבנה, או קרמיקה בצבע שמנת או קרמיקה אפורה וכולה. אם אתם רוצים עיצוב מודרני לקרמיקה למטבח, אפשר לבחור צבעים מונוכרומטיים שיעשו את ההבדל. שילוב של כחול ואפור, שחור ולבן ואפילו צהוב ואדום יכולים להפוך את הקרמיקה שלכם במבטח ללהיט שישנה את פני כל הבית.

• אריחי הקרמיקה מגיעים בגדלים שונים. יש אריחים קטנים, יש אריחים גדולים מאוד, יש אריחים שמגיעים בצורת ריבוע ויש אריחים שמגיעים בצורת מלבן. גם סידור הקרמיקה משמעותי כאשר ניתן לסדר את הקרמיקה בצורת של לבנים כך שהאריחים לא יוצרים את הצורה המוכרת של שתי וערב ומצד שני ניתן גם ליצור צורות ממש כמו במדרכות.

לא להתפשר על איכות האריחים

קרמיקה למטבח יכולה להשתלב בעיצוב המודרני בקלות והיום היא חלק גדול מעיצוב המטבח. עם זאת, חשוב לזכור שהקרמיקה החלה לפלס את דרכה למטבח כדי שכל האדים והריחות של הבישולים לא ייספגו בקירות ויקשו על הניקיון. חשוב לבחור אריחים חזקים ועמידים ולדאוג להתקנה בטוחה שלהם בכל מצב.