קרמיקה לאמבטיה במגוון סגנונות

אריחי קרמיקה מאז ומתמיד היוו יופי בפני עצמם וקשה מאוד למצוא להם תחליפים. אמנם יש פתרונות רבים לאמבטיות מעוצבות כמו בטון מוחלק, שיש ולעתים גם דקים מעץ יכולים להשתלב היטב, אך אריחי הקרמיקה מביאים עמם ערך מוסף שקשה מאוד למצוא לו מתחרים ראויים.

הקרמיקה המושלמת לחדר האמבטיה

יש כל כך הרבה סיבות מדוע קרמיקה לאמבטיה היא הבחירה הכי טובה שתוכלו לקבל כך שקשה יותר למצוא מאיפה להתחיל. עוד לפני שמדברים על העמידות ויכולת הניקיון הפשוטה שהיא מספקת, חשוב לזכור שהעיצוב במקלחת חשוב מאוד לא רק ליצירת אנרגיה טובה שתשפר את כל הבית אלא ליצור פינה מעוצבת שתהיה לנו מקום מפלט במקלחות חמות בימי החורף ומקום לרוגע וצינון בימי הקיץ הרותחים. האמבטיה צריכה להיות מעוצבת למעננו ולמען איכות חיים גבוהה ועם הסגנון של הקרמיקה והאווירה שהיא יוצרת אפשר להבין מדוע אין שני לה.

קרמיקה לאמבטיה במגוון סגנונות

הגדולה של אריחי הקרמיקה לאמבטיה היא יכולת ההתאמה שלה. אין צורך להתפשר על העיצוב ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם רוצים אם רק תחפשו היטב. מגוון רחב של עיצובים יכולים להיות הבאים באמבטיה שלכם וכך למעשה אתם יכולים להמשיך את קו העיצוב שהתחלתם באזורים אחרים בבית או להפוך את המקלחת לחלום שמתגשם.

• הרבה אנשים בימינו מתלהבים מעיצוב יוקרתי בעיקר בגלל שהוא הפך להיות נגיש מאוד, דבר שלא היה כך בעבר. אריחי קרמיקה יוקרתיים יכולים לשפר את המקלחת בכמה רמות ובמחיר שמתאים לכל כיס. בדרך כל לאריחים אלו חלקים ומבריקים ורובם מגיעים בצבעים בהירים כיאה לעיצוב יוקרתי אך יש גם אריחים בצבעים חומים, שמנת וכולה.

• אחד מהלהיטים החמים ביותר בישראל בשנים האחרונות הוא העיצוב הכפרי שצובר יותר ויותר תאוצה מידי שבוע. אין כמו קרמיקה לאמבטיה כדי להפוך את המקלחת למקום חמים ושליו כאשר יש אריחים במגוון סגנונות, גם כאלו שמזכירים כפר עתיק וגם כאלו בעלי עיטורים משגעים ומיוחדים שיכולים להיות מותאמים אישית בדיוק למה שאתם רוצים.

הגודל כן קובע

אריחי קרמיקה יכולים להגיע במגוון גדלים מה שנותן להם לא רק יכולת התאמה מירבית לכל מקום אלא עיצובים בלתי מוגבלים. אריחי ענקיים לעומת אריחים קטנים, אריחים מוארכים או אריחים משולשים, רק נשאר לכם לבחור. כך ניתן לבחור אריחי קרמיקה שנותנים תחושה של דק ארוך ודק שמונח לאורך או לרוחב, ניתן לקבל סגנון רטרו או וינטאג' מגניבים עם אריחים קטנים ביותר ותחושה של בית מלוכה עם אריחי ענק שמסייעים גם בהפיכת מלאכת הניקיון לפשוטה ביותר.