ציפוי אלומיניום לארגזי רוח

 

מה זה ארגז רוח?

כדי להבין למה צריך ציפוי אלומיניום לארגזי רוח, חשוב קודם כל להבין מה זה ארגז רוח. ארגז רוח הינו מבנה החשוב לייצוב גג רעפים. ארגז הרוח הוא מעין מסגרת חלולה המחזיקה את תחתית הגג מכל צדדיו על מנת לקבע את הגג במקומו. בנוסף, לארגז הרוח ישנו תפקיד חשוב בניקוז המים מהגג. בעבר נהגו להשתמש בארגזי רוח העשויים מעץ, אבל אלו הוכיחו עצמם פגיעים לאורך השנים והם לא מחזיקים מעמד לאורך זמן רב. בשנים האחרונות החלו להשתמש בארגזי רוח מאלומיניום או בציפוי לארגזי רוח מאלומיניום, אשר מחזיקים מעמד לאורך זמן רב.

מהם היתרונות של ציפוי אלומיניום?

בניגוד לארגזי רוח העשויים מעץ שהיו בשימוש נרחב בעבר, לארגזי רוח העשויים אלומיניום או ציפוי לארגזי רוח מאלומיניום ישנם יתרונות רבים.
• עמידות – האלומיניום הינו חומר בעל עמידות גבוהה במיוחד ולכן הוא מספק חיזוק מושלם לארגז הרוח. ציפוי ארגז רוח באלומיניום מבטיח חיזוק והגנה מושלמת לגג הרעפים שלכם מפני נזקי רוחות ומזג אוויר, כמו למשל חדירה של מים, לאורך זמן רב. כמו כן, ציפוי האלומיניום לא מתקלף ולא מחליד ולכן מספק הגנה גבוהה לאורך זמן רב ללא צורך לתקן ולהחליף את ארגז הרוח בתכיפות גבוהה.
• הגנה מפני מזיקים – ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום מספק הגנה גבוהה מפני מזיקים. בעוד ארגזי רוח העשויים עץ חדירים לטרמיטים ומזיקים אחרים, ארגזי רוח מאלומיניום או כאלו המצופים אלומיניום אינם מאפשרים חדירת מזיקים בכלל.
• עיצוב – במשך שנים נמנעו מציפוי ארגזי רוח מאלומיניום מאחר והנראות שלו הייתה פחות מושכת לעין. כיום, ישנם ציפויי אלומיניום לארגזי רוח הצבועים בטכניקה המקנה לציפוי מראה של עץ טבעי. בנוסף, הצביעה של האלומיניום עמידה ביותר ולכן העיצוב נשמר לאורך זמן רב.

אם ארגזי הרוח שלכם נשחקו אתם לא חייבים להחליף אותם

פתרון ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום מאפשר תיקון ארגזי הרוח הקיימים ללא צורך בהחלפה של כל המערכת. לפיכך, עבודת ציפוי ארגזי הרוח הינה פשוטה הרבה יותר מהחלפה כוללת של ארגזי הרוח ומספקת מענה מיטבי להגנה על שלמות הגג.