פתרונות אחסון לטווח קצר וארוך

שירותי אחסנה ומחסנים ניתנים עבור לקוחות פרטיים, בעלי עסקים וחברות בינלאומיות. השירות מציע פתרון ייחודי לשלל צרכים והוא מומלץ גם לטווח קצר וארוך

חברות ברחבי הארץ מציעות שירותי אחסנה ומחסנים עבור קהל יעד מגוון. לקוחות פרטיים משתמשים בשירות לפני נסיעה ארוכה לחו"ל או רילוקיישן לצרכי עבודה, בעוד בעלי עסקים עושים זאת כחלק משרשרת לוגיסטית של ייבוא, ייצוא ואספקת מוצרים. המחסנים מתוחזקים ברמה גבוהה ויש סביבם אבטחה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כתוצאה מכך יכולות גם חברות בינלאומיות ליהנות מהשירות ולהשיג פתרונות איחסון לטווח קצר וארוך.

הנה לדוגמא חלק מהשירותים הניתנים במסגרת תחום האחסנה:
א. אחסון תכולת בתים – זהו השירות הנפוץ בקרב לקוחות פרטיים וניתן לתאם אותו במחסנים בגדלים שונים. ככל שהמחסן גדול יותר, כך צפוי המחיר של השירות לעלות. אחסון תכולת בתים פרטיים לטווחי זמן משתנים הוא שירות מומלץ לפני מעבר דירה, לצורך חיסכון במקום או לקראת רכישה של בית חדש מקבלן.
ב. תכולה עסקית – מחסנים משמשים לטובת אחסון של תכולת משרדים ומפעלים. אפשר לבצע את האחסון במחסנים מקורים או בשטחים פתוחים, בהתאם לסוג התכולה ולדרישות הלקוח. יש לוודא התאמה בין אופי התכולה לבין סוג המחסן והגודל שלו. כדאי גם לבדוק האם יש במחסן את הציוד הדרוש לטובת אחסנה ממושכת.
ג. מחסני ערובה – כל חברה בינלאומית צריכה להכיר את האפשרות של שימוש במחסני ערובה. אלו מחסנים המשמשים לאחסנת מטעני ייבוא ימיים ואוויריים, טרם השחרור מהמכס והעברה לשרשרת האספקה הלוגיסטית. מחסני ערובה מפוזרים במקומות שונים בארץ והם מקלים על ניוד ושינוע מוצרים.

פתרונות אחסון

איך בוחרים פתרונות אחסון?

הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות עוזרת לבחור פתרונות אחסון ויכולה לחסוך הרבה זמן והוצאות עבור הלקוח. כדאי להגיע למחסנים לפחות פעם אחת, לערוך סיור מול נציגי המקום ולברר לגבי שירותי התחזוקה, הניקיון, ההדברה והאבטחה. באותה הזדמנות גם אפשר לבדוק האם יש מצלמות במעגל סגור ומה מידת הנגישות למחסנים. יש לתת עדיפות למחסנים אליהם ניתן להגיע ישירות עם רכב פרטי או מסחרי. בנוסף, לקוחות פרטיים יכולים לבחור מחסנים הנמצאים באיזור המגורים שלהם או של בני המשפחה.
שיקולים לא פחות חשובים לבחירת שירותי אחסנה ומחסנים הם ביטוח תכולה ואישור כיבוי אש. ביטוח תכולה מבטיח פיצוי במקרה של אסון טבע, שריפה, דליקה, גניבה, פריצה ועוד. פוליסת הביטוח מפרטת את הכיסוי לתכולה ומיועדת ללקוחות פרטיים ועסקיים. מנגד, אישור כיבוי אש מעיד על עמידה בתקנים המקובלים. האישור חיוני למחסנים סגורים ומגורים אך הוא חשוב גם בחללים פתוחים או במחסני ערובה לוגיסטיים.
שירותי אחסנה ומחסנים הם הדרך היחידה להתגבר על בעיות של מקום וצפיפות. השירות ניתן במסגרת פתרונות איחסון מגוונים והוא משתלם מבחינה כלכלית.