עיצוב כפרי לבית

אם אתם אוהבים את סגנון העיצוב הכפרי, יש לנו כמה רעיונות עבורכם. אז פנו לעצמכם כמה דקות, הכינו לכם כוס קפה וקראו את הרשימה הבאה עם ראש פתוח וחיוך גדול. אנחנו מקווים שנוכל לעזור לכם להכניס את הכפר הביתה, גם אם אתם גרים ברחובה הסואן של עיר גדולה.

פנים הבית – השילוב המושלם בין יוקרה ופשטות

עיצוב כפרי של בית הוא מלאכת אמנות של ממש. צריך לדעת לבחור את הפריטים הנכונים שיהפכו את הבית לכפרי ונעים, לדעת להניח כל דבר במקום המתאים כדי ליצור מראה פשוט ונקי, ולצאת קצת מהקופסה הסטנדרטית כדי להשיג תוצאות מושלמות.

איך עושים את זה? הנה לפניכם כמה רעיונות:

  • מזנונים כפריים – בית הוא לא בית בסגנון כפרי ללא מזנון (קונסולה) מתאים. הוא יכול לשמש כפינת איפור מקסימה או כמקום להניח פריטי נוי, והוא הופך את הבית לפשוט מקסים.

 

  • מראות – מראה בעיצוב קצת אחר היא פריט נוסף שצריך להיות בבית בסגנון כפרי. המראה מספקת אשליה של מרחב גדול יותר.

 

  • רהיטי עץ – רהיטים עשויים מעץ הם בגדר חובה בבית שמעוצב בסגנון כפרי. מלבד מזנונים אפשר למצוא היום מגוון רחב של רהיטים אחרים, לרבות שולחנות סלון, פינות אוכל, מיטות, כונניות לספרים ולמשחקים, כיסאות, כיסאות בר, שרפרפים ועוד. כל אלה, כשהם מונחים במקומות הנכונים בבית, יוצרים חלל מקסים שכולו באווירה של פעם.

 

  • ספות של בד – כשמדובר בעיצוב כפרי, ספות מעור לא ישתלבו עם הסגנון. ספות בד, לעומת זאת, לא רק שישתלבו – אלא יוסיפו המון. יש היום ספות ממגוון בדים ובמבחר דוגמאות נפלאות, שיהפכו את הסלון שלכם לכפרי ומסוגנן מאוד.

עיצובים שבחוץ – השמיים הם הגבול

כשמדברים על עיצוב בית בסגנון כפרי, אי אפשר להתייחס רק לעיצוב של פנים הבית; עיצוב החוץ, אם יש גינה או מרפסת, כדאי מאוד שישתלב עם הסגנון של עיצוב הפנים, על מנת ליצור עיצוב אחיד.

אז איך מעצבים גינה בסגנון כפרי? מבצעים אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • בונים בריכת דגים – כי אין כמו בריכת דגים כדי ליצור גינה בסגנון כפרי. אחרי הכול, מדובר בבריכה אקולוגית לגמרי, שלא רק שתורמת מאוד לאיכות הסביבה, אלא הופכת להיות אטרקציה גדולה בפני עצמה ומסבה לילדים ולכל מי שמגיע לבקר – הרבה מאוד שעות של הנאה. אמנם זה לא דבר של מה בכך, והוא מחייב תכנון ועבודה עם חברה שמתמחה בהקמת בריכות דגים בחצרות פרטיות, אבל הוא גם לא מאוד מורכב, ואין ספק שהוא שווה הכול.

 

  • מקימים פרגולה מעץ – כאמור, רהיטים ופריטים מעץ תורמים מאוד לעיצועיצוב כפרי לביתב הכפרי, ולכן הקמה של פרגולה בחצר היא בהחלט פעולה שכדאי לעשות. יש להקים פרגולה בעזרתה של חברה המתמחה בתחום, ואשר תוכל להקים עבורכם את פתרון ההצללה מהעץ בדיוק בעיצוב ובמראה המתאים.

 

  • שותלים פרחים – אין כמו פרחים בגוונים בהירים כדי לתרום לעיצוב הכפרי. התייעצו עם איש מקצוע מתחום הגינון, והוא יסייע לכם בעיצוב גינת חלומות.

לסיכום – בריכת דגים, פרגולה ופרחים בהירים בחצר, בשילוב רהיטי עץ, פריטי נוי מיוחדים, מראות ומזנונים – יאפשרו לכם לעצב בית בסגנון כפרי מתאים. היעזרו באנשי מקצוע אם אתם ללא בטוחים, ואנחנו בטוחים שיהיה פשוט מקסים. בהצלחה!