עיצוב חדרים באמצעות קרמיקה

עיצוב חדרים עם קרמיקההחדר המתוכנן יכול להיות עוד חדר בבית, אך עם מגע נכון של החומרים המתאימים שגם כך עושים בהם שילוב בעיצוב, הוא יכול לקבל חיים חדשים. עיצוב נכון בעזרת שימוש בקרמיקה יכול להעניק לחדר מראה חדשני, מעוצב, יחיד ומיוחד. הקרמיקה בחדר יכולה להיות מונחת "כרגיל" על הרצפה, אך ההמלצות שנוסיף מיד יוכלו לשמש אתכם כדי להפוך את החדר ליוצא דופן.

המלצות לשימוש בקרמיקה בחדר

יכול להיות שגם אתם מסתכלים על קטלוגים של בתים, נכנסים לחדרים ושואלים את עצמכם כיצד בעלי הבית הצליחו להכניס חיות למקום ולהפוך אותו למיוחד. תתפלאו לגלות שבעזרת חומרי גלם "פשוטים" כמו קרמיקה גם אתם יכולים להפוך את החלל שלכם למעוצב כמו בקטלוג. על מנת לעשות זאת חשוב להבין מספר כללים:

  • קרמיקה אינה רק משטח ללכת עליו, היא יוצרת את בסיס העיצוב של הבית.
  • לא כל הבית חייב להיות מרוצף בדיוק באותה קרמיקה ואפילו לא כל החדר.
  • ההנחה של הקרמיקה לא חייבת להיות ישרה בחלל, היא יכולה להיות גם באלכסון ויותר מכך, ניתן לשחק עם הריצוף בצורות שונות גם באותו החדר.

חלוקת החלל באמצעות קרמיקה

אחת הסיבות לשחק עם הריצוף בחדר היא לצורך יצירת חלוקה של החלל. למשל, בחדרי ילדים יכול להיות שנרצה ליצור מסגרת בתוך החדר כך שהילדים ירגישו שזה מקום המשחק המומלץ להם. במקרה כזה הילדים באופן טבעי ישחקו בתוך המסגרת וישתמשו בה גם מבלי שיצטרכו להסביר להם למה היא נועדה. חלוקה נוספת שניתן לעשות היא הפרדה בין מטבח לסלון במקרה של חלל פתוח וזאת דרך שורת קרמיקה שונה בצבע, מה שיעניק תחושה שישנם שני חדרים שאפשר להסתכל עליהם בקלות, אך הם עדיין נפרדים.

התייעצו עם מומחים

החלטה על שינוי עיצוב הבית לא צריכה להיות פזיזה. לצורך כך יש מומחים בעלי ניסיון, אשר ישמחו מאד לעזור לכם ולייעץ בנושאי עיצוב הבית והחומרים בהם מומלץ להשתמש. כך גם במקרה של  קרמיקה, תוכלו לפנות עם השאלות הרלוונטיות למעצב פנים, שיוכל לתת לכם טיפים שימושיים לגבי סוג הקרמיקה, הצבע והאזורים בבית, בהם כדאי לעשות שימוש בקרמיקה. אחרי הכל, אם המטרה הסופית שלכם היא בית שנראה טוב יותר, שווה להשקיע בזה קצת מעבר.