עיצוב הבית באמצעות טפטים

יש כמה דגשים שיכולים לעזור עבור עיצוב הבית באמצעות טפטים. בראש ובראשונה, חשוב להבין את היתרונות של טפטים ולהשתמש בהם בצורה נכונה. ניתן ליישם טפטים על גבי קירות ברחבי הבית ולחסוך בהוצאות על שיפוץ או בנייה מחדש.

אלו הטיפים הבסיסיים עבור עיצוב הבית עם טפטים:

א. נסו ליצור איזון ולשמור על הרמוניה – בחרו קודם כל את הטפטים עבור החדרים הגדולים והבולטים של הבית. התחילו עם הסלון ולאחר מכן בדקו אילו טפטים עוזרים ליצור איזון ולשמור על הרמוניה. הימנעו משימוש בצבעים בולטים והקדישו ספקטרום מוגבל יחסית של גוונים עבור עיצוב מן הסוג הזה.טפט

ב. נצלו את הצורות – טפטים מגיעים במגוון רחב של צורות וצבעים. אל תהיו מקובעים לצורה הרגילה ושמרו על ראש פתוח. כך תוכלו להשתמש בטפטים בתור תחליף לתמונות או פוסטרים, לשנות לחלוטין את האווירה של החלל ולהשיג עיצוב עם ערך מוסף.

ג. בחרו היטב את המיקום של הטפטים – אחת הסוגיות המרכזיות בעיצוב הבית באמצעות טפטים היא האם למקם אותם מול דלת הכניסה. מיקום כזה מומלץ על ידי מעצבי פנים ואנשי מקצוע ממספר סיבות. טפט הממוקם על הקיר מול הדלת גורם לרושם ראשוני מעולה, הוא נוח לתחזוקה וניתן להשתמש בו כנקודת מוצא לפתרונות דקורטיביים אחרים.

מה עושים עם טפטים בחדרי השינה?

אי אפשר לעצב את הבית באמצעות טפטים מבלי להשקיע בחדרי השינה. בניגוד למטבח או לסלון השומרים על מראה מאוזן וסולידי, בחדרי השינה יש מקום לבחירת טפטים מיוחדים. אפשר להפריד בין טפטים לחדרי השינה של הילדים לבין טפטים לחדרי האורחים. פתרון דקורטיבי אחר הוא בחירת טפטים ספציפיים לחדרי האורחים, לשירותים ולמקלחת. כך מעניקים לכל חדר את האופי המיוחד שלו בעזרת טפטים ייעודיים.

לסיכום, עיצוב הבית בעזרת טפטים מבוסס על כללים של יצירת איזון והרמוניה, ניצול מגוון הצורות ובחירת מיקום. רצוי להשקיע לפחות כמה ימים בסקירת הדגמים השונים ובאיסוף המלצות מטעם אנשי מקצוע. הטפטים צריכים להיות גם אופנתיים וגם איכותיים על מנת לענות על צרכי הלקוח והדקורציה.