מקפיא שוכב גם למטבח הביתי

רובנו מכירים את הפריט הזה בעיקר מגלידריות או פיצוציות. מקפיא שוכב הינו פריט חשוב ביותר במקומות בהם נמכרות גלידות, ארטיקים ודומיהם. עם זאת, לא רק במקומות אלה ניתן למצוא היום מקפיא שוכב. ישנן משפחות ברוכות ילדים או  משפחות שאירוח אצלן הוא דרך חיים ולכן מעדיפות שיהיה באפשרותן לשמור מזון מוקפא בכמות גדולה וללא הגבלה של מקום. לכן, ניתן לראות פריט זה יותר ויותר והחברות המייצרות אותו דואגות להתאימו גם למטבח הביתי.

מקפיא שוכב לאחסון שפע של אוכל

במחשבה ראשונה מקפיא שוכב מצטייר כפריט גדול, מסורבל התופס מקום רב, אך במחשבה שניה ניתן לראות כי יש לו שפע של יתרונות גם עבור משפחות. יתרון ראשון הוא כמות המזון הגדולה שניתן לאחמקפיא שוכבסן בו. ישנן משפחות בהן המבשל או המבשלת הראשיים בבית עסוקים רוב השבוע ואוהבים "לבשל לגדוד" באופן מרוכז ובתדירות נמוכה ולשמור את האוכל המבושל במקפיא. מקפיא שוכב מאפשר לאחסן גם סירים שלמים של מזון גם לשבועיים ויותר. יש משפחות בהן נהוג לבצע קניות מרוכזות בתדירות נמוכה הכוללות מזון מוקפא בכמות גדולה, בין אם חומרי גלם לבישול כמו בשר או דגים ובין אם זהו מזון מוכן כמו שניצלים מוכנים, ירקות מוקפאים ועוד.

מקפיא שהולך איתכם לכל מקום

יתרון נוסף של מקפיא שוכב הוא הניידות שלו. רוב המקפיאים השוכבים הם עם גלגלים כך שניתן להניעם ממקום למקום ברחבי המטבח. הדבר משמעותי עבור כאלה בעלי מטבח גדול שמקומו הקבוע של המקפיא רחוק קצת מהשיש. לעומת מקפיא רגיל שאינו נייד הדבר נוח, במיוחד כשמדובר על בישול הכולל חומרי גלם רבים ועל מנת להוציאם יש ללכת אל המקפיא וממנו מספר פעמים. לאורך זמן זהו יתרון שבהחלט מורגש.

לדעת מה יש במקפיא בכל רגע

מרבית המקפיאים המהווים חלק מן המקררים הסטנדרטיים הם אטומים. לא רק שכל הדברים הקפואים מאוחסנים בו בדחיסות, יש לפתוח את המקפיא ולחטט בו על מנת לדעת מה יש בו באמת. מקפיא שוכב חוסך את הסרבול הזה. די בהצצה אחת (כל עוד מדובר על מקפיא שקוף) בכדי לדעת באופן מדוייק מה יש במקפיא ומה חסר. כאשר חושבים על כל היתרונות הללו יחד, נראה כי מקפיא שוכב הוא בהחלט מועיל גם במטבח הביתי.