מצלמות אבטחה לבית- מה צריך לקחת בחשבון?

יצירת מעטפת האבטחה האיכותית ביותר עבור הבית שלנו היא מזמן לא נחלתם של עשירים בלבד

כולנו רוצים ליצור בבית שלנו את הסביבה הבטוחה ביותר שניתן ליצור בו. אחרי הכל, מה המשמעות של הבית שלנו אם אנחנו לא מסוגלים להרגיש בטוחים בתוכו?

הבית שלנו הוא המרחב האישי והסטרילי שלנו, שבו נמצאים כלל המרכיבים הרגישים והאישיים ביותר של החיים שלנו, ובו השקענו משאבים רבים בכדי להפוך אותו לסביבה איכותית עם כלל המכשירים, החפצים והרהיטים שהופכים אותו לבית. בהתחשב בכך, ברור מדוע כל בית מודרני צריך לתת דעתו לפתרונות אבטחה איכותיים, החל באזעקה וכלה במצלמות אבטחה ביתיות.
כעת ניגע במצלמות האבטחה הביתיות ובמגוון האפשרויות הקיימות כיום בתחום זה של אבטחה ביתית.

חשוב להבין, בתור התחלה, שמצלמות האבטחה לא תמיד נבדלות אחת השנייה בהכרח בדגם או ביצרן, אלא דווקא בתקשורת מחשבים עליה מבוסס השידור של המצלמה, ונבין מהם היתרונות של כל גישה בהקשר זה.

אילו מערכות של מצלמות אבטחה הן האיכותיות ביותר עבור הבית שלנו, ובאילו סוגים של תקשורת מחשבים ניתן לבסס את מערכת האבטחה שלנו?

  • באופן כללי, כשאנחנו יוצרים מעטפת של מצלמות אבטחה עבור הבית שלנו, יש 2 אפשרויות עיקריות של תשתית תקשורת מחשבים. האפשרות הראשונה, וככל הנראה גם העדיפה במידה ואנחנו יכולים לבצע אותה, היא אפשרות של תשתית פיזית של כבלים ופתילים המתחברים לכלל מצלמות האבטחה ומהן למחשב מרכזי, כך שנוצרת לנו רשת מצלמות בחיבור המהיר ביותר שניתן לבקש, שקשה מאוד לנטרל אותה אלא אם מתחברים פיזית למעגל הסגור שלה. המצלמות השונות שניתן לחבר בצורה זו הן למעשה כל סוגי המצלמות, החל במצלמות נסתרות ודרך מצלמות כיפה, מצלמות HD שעובדות באיכות הגבוהה ביותר דרך חיבור פיזי, וכל סוג אחר של מצלמת אבטחה.מצלמות אבטחה
  • הסוג הנוסף של תקשורת שעליה ניתן לבסס את מערכת האבטחה הביתית שלנו היא תקשורת אלחוטית. באפשרות הזו אנחנו בוחרים כאשר אין הכנה קיימת למצלמות אבטחה בבית שלנו, ולשם כך נחוצה לנו רשת אלחוטית סגורה שמיועדת ספציפית עבור מצלמות האבטחה שלנו. במקרים רבים עלינו לוודא שדגמי המצלמות בהם אנחנו בוחרים רלוונטיים עבור תקשורת אלחוטית. בהחלט ניתן לבסס כל מצלמה על בסיס IP, וכך ליצור יחידות בלתי תלויות האחת בשנייה שמשדרות בצורה רציפה כל עוד הרשת פעילה – והרשת היא בדיוק נקודת התורפה של המערכת במצב שכזה.

בחרו את מצלמות האבטחה ואת שיטת העבודה שלהם בחכמה – וזכרו שאין מחיר לתחושת הביטחון בבית שלכם

כפי שניתן להבין, תקשורת מחשבים היא חלק קריטי בעולם האבטחה המודרני, ואסור להקל ראש בבחירה של שיטת העבודה של מצלמות האבטחה בבית שלנו. כשאתם מתכננים את הבית, מוטב לחשוב בשלב מוקדם מאוד על אבטחה ועל פתרונות רלוונטיים ולהקים תשתית רלוונטית עבור המצלמות העתידיות.