מיטות נוער מעוצבות

בני נוער מבלים חלק ניכר מחייהם בחדרי השינה הפרטיים. החדר הוא המקום בו בני הנוער נמצאים כדי לנוח, לדבר עם חברים, לשחק בטלפון, לגלוש באינטרנט ועוד. יחד עם זאת, רוב בני הנוער לא אוהבים להשתמש בשולחן כתיבה ומעדיפים לעשות את הכל על המיטה. כתוצאה מכך, המיטה הופכת להיות אחד הרהיטים החשובים ביותר עבור בני הנוער גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. המיטה אמורה לספק תמיכה אורטופדית ונוחות, להעניק תנאים אופטימאליים עבור ישיבה או שכיבה ממושכת וגם להתכתב עם העיצוב הדקורטיבי בחדר השינה.

את כל המאפיינים של חדרי שינה לבני נוער ניתן להשיג באמצעות מיטות מעוצבות. למיטות מן הסוג הזה יש שורה ארוכה של יתרונות:

א. אסתטיקה – בני נוער מציבים את השיקולים האסתטיים בראש סדר העדיפויות. הם מגדירים את עצמם באמצעות הבגדים, הלבוש, התסרוקת וגם חדר השינה. מיטות נוער מעוצבות משדרגות את חדרי השינה של הילדים והופכות אותם לאסתטיים ומיוחדים.

ב. סטנדרטים – מיטות נוער מעוצבות עומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר מבחינה אורטופדית ופיזיולוגית. הן מיוצרות תוך הקפדה על בקרת איכות וניתן לקבל עליהן המלצות מרופאי משפחה ואנשי מקצוע. העיצוב של המיטה לא בא על חשבון מזרון איכותי ובסיס יציב ועמיד לאורך שנים.

ג. מחיר – העלות הראשונית שמיטת נוער מעוצבתל מיטות נוער מעוצבות שווה את ההשקעה. בני נוער מבלים בחדר באופן רצוף מספר שנים לפחות, לכן אין טעם לחפש קיצורי דרך. הורים צריכים לרכוש עבור הילדים שלהם את המיטות הטובות ביותר ובעזרת הדגמים המעוצבים ניתן לרכז את כל היתרונות תחת קורת גג אחת.

 

איך בוחרים מיטות נוער מעוצבות?

השאלה העיקרית היא כיצד בוחרים מיטה שתמצא חן בעיני בני הנוער. מומלץ קודם כל להגיע יחד עם הילדים לאולם התצוגה, להתרשם מקטלוגים באתרי אינטרנט ולשאוב השראה מהמלצות של חברים לספסל הלימודים או בני משפחה.

לאחר מכן אפשר ליצור קשר עם אנשי המקצוע ולקבל את המפרט הטכני של המיטה. בשלב האחרון מבצעים השוואת מחירים בין מיטות איכותיות ובודקים לגבי עמידה בתקנים ותקופת אחריות.