מחדשים את המטבח? אלה הרהיטים שיכולים לעשות את השינוי המיוחל!

הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לחדש את המטבח שלכם. יש לא מעט סיבות טובות לחדש את המטבח – זה אולי החדר השימושי ביותר בבית, ומעבר לכך – הוא גם מאד בולט, ולא פעם זהו גם החדר הבולט ביותר. לכן, כאשר מחדשים את המטבח, אתם גם במידה מה, מעצבים מחדש את כל הכניסה לבית שלכם. יש כמובן להבדיל היטב בין שיפוץ של המטבח לבין חידוש שלו. אם מדובר על שיפוץ של המטבח אתם מחליפים תשתיות, צובעים הכל מחדש, מחליפים את המזנון, וכיו"ב. אולם, אנו מדברים דווקא על חידוש מטבחים. תהליך החידוש הוא הרבה יותר פשוט ויותר זול, אבל שדרוג הוא עדיין משמעותי מאד! איך זה בעצם אפשרי? התשובה היא כמובן שהחידוש מתמקד ברכישה של רהיטים למטבח שלכם. הרהיטים החדשים משנים לחלוטין את המראה של המטבח, גורמים לו להיראות מושך יותר, מעלים את ערכו – וכמובן גם הופכים אותו לנוח יותר לשימוש. הנה דוגמה לכמה רהיטים חדשים שאפשר ורצוי לרכוש למטבח שנמצא בתהליכי חידשו.

כל הרהיטים שאפשר לקנות בעת החידוש

  • ארונות למטבח – כמובן שכשמחפשים רהיטים למטבח שעובר תהליכי חידוש, רכישה של ארונות חדשים בהחלט יבואו בחשבון. יש כיום מגוון עצום של ארונות למטבח, בכל עיצוב שרק תרצו ורק תחפשו – כולל ארונות בעיצוב קלאסי, ארונות בעיצוב מודרני, ארונות בגוון בהיר, בגוון כהה, וכיו"ב. שימו לבש כאשר אתם בוחרים את הארונות עבור המטבח שלכם, אפשר גם לבחור אותם עם התאמות מיוחדות למטבח. כך למשל יש ארונות שמגיעים עם מקום מתאים להתקנה של כיור, יש ארונות שמגיעים ביחד עם מדפים רבים לאחסון חכם, וכיו"ב. בחירה בארונות המתאימים אם כן, יכולה לשנות לחלוטין את כל התנהלות שלכם במטבח, וכמובן – לשדרג באופן משמעותי את העיצוב שלו.

    הרהיטים שיכולים לעשות את השינוי במטבח
    הרהיטים שיכולים לעשות את השינוי במטבח
  • ארון ויטרינה – כאן מדובר על סוג מאד שונה של ארונות, שאנו בכוונה מפרידים מהסוג הקודם. לא מדובר על תת סוג של ארונות, אלא ממש על רהיט שונה עם פונקציה שונה. מדובר על ארונות גבוהים למדי, שהדלתות שלהן עשויות מזכוכית שוקפה, ולכן הם נקראים ארונות ויטרינה. אם הארונות למטבח מיועדים לצורך הפונקציונלי של אחסון, הרי שבמקרה של ארון ויטרינה, יש גם מימד מסוים של הצגה. לכן, באורן הוויטרינה אפשר לאחסן למשל את כלי המטבח השונים – ערכות הגשה, כוסות, צלחות, וכיו"ב. הדבר מקנה למטבח שלכם מראה יוקרתי במיוחד, ומשדרג אותו באופן משמעותי.
  • אי למטבח – עוד רהיטים למטבח שאפשר בהחלט לקנות לטובת החידוש והשדרוג, אלו הם האיים. האיים במטבח הפכו להיות למען האמת טרנד של ממש, וכיום במטבחים רבים אפשר למצוא את האי, בעיצוב משתנה. מה המשמעות בעצם של האי? מדובר על מעין רהיט גדול בצורה ריבועית, אשר הוא גם משטח הכנה נוח מאד, וגם משטח אחסון. על החלק העליון אפשר כמובן להניח קרשים לחיתוך, להציב קערות וכלי הגשה וכיו"ב. יש אף איים שמגיעים עם התקן מוכן לטובת תנור, כיריים, וכיו"ב. כמו כן, האיים כוללים ארונות, מדפים ומגירות לטובת אחסון. מדובר על רהיט עם כמה יכולות בו זמנית, וכמאן הוא משדרג ממש את החוויה במטבח!

רהיטים שעושים את ההבדל העצום

חשוב מאד לציין שכל ההוצאות עבור הרהיטים הללו אינן גבוהות. רכישה של רהיט אחד בלבד תסתכם במאות שקלים, ואפיל ואם תרכשו מספר רהיטים למטבח שלכם, ההוצאות יגיעו לכדי אלפי שקלים בלבד. מדובר על הוצאה נמוכה יחסית – אבל היא מעלה את ערך המטבח שלכם פי עשרות מונים!