מהם היתרונות בהתקנת דשא סינטטי במרפסות?

בעלי בתים ודירות עם מרפסות יכולים להתקין דשא סינטטי על מנת ליהנות משורה ארוכה של יתרונות. הדשא עשוי מחומרים פלסטיים שונים והוא מיועד למטרות גינון. בעזרת הדשא ניתן לנצל את התכונות של החומר גם במרפסות סגורות ופתוחות:

א. חיסכון במים – היתרון הגדול ביותר של התקנת דשא סינטטי במרפסות, גגות, חצרות או גינות הוא חיסכון במים. אין צורך בהשקיה של הדשא והעלות היחידה היא בהתקנה. הדשא חוסך במים והוא גם מונע את הצורך בתחזוקה תקופתית. דשא סינטטי מאפשר לצמצם את צריכת המים בישראל והוא מומלץ על ידי אנשי המקצוע.

?????????????????????????
?????????????????????????

ב. אסתטיקה – אי אפשר להתעלם מהמראה המרשים של דשא סינטטי המותקן במרפסת. הדשא מעניק למרפסת מראה טבעי ומקנה לה אופי שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות. הוא משפר את המראה האסתטי של הבית ומתאים גם לדירות קטנות עם מרפסת מצומצמת. הדשא לא דורש חשיפה לשמש והוא מתאים למרפסות מקורות וסגורות.

ג. ידידותי לסביבה – אין צורך בהדברה של דשא סינטטי, הוא מתאים לבתים עם ילדים ותינוקות והוא גם יכול לשמש לריצוף מרפסות שבהן נמצאות חיות מחמד. לדשא לא נדרשים כיסוח, דישון או ריסוס והשימוש בו עולה בקנה אחד עם השאיפה לשמור על איכות הסביבה.

איך בוחרים דשא סינטטי למרפסות?

יש סוגים שונים של דשא סינטטי ולא כולם מתאימים להתקנה במרפסות. ההבדל העיקרי הוא בין דשא סינטטי למגרשי ספורט, לבין דשא שמיועד בעיקר לצרכים פרטיים. את ההבדלים בין סוגי הדשא ניתן לזהות לפי רמת הצפיפות, עובי הסיבים והמגע. כדאי להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות סוגים שונים של דשא ולבחור רק את הדגם שמתאים לגודל המרפסת ולאופי השימוש הצפוי.

מלבד האמור לעיל, חשוב לבחור דשא סינטטי איכותי. דשא כזה אמנם יעלה קצר יותר מהדשא הרגיל, אך הוא משתלם בטווח הארוך. בעזרת דשא איכותי לא צריך לדאוג להחלפת הריצוף במרפסת וניתן ליהנות ממנו לאורך זמן. דשא סינטטי איכותי נמכר על ידי החברות המובילות ועלותו כוללת התקנה ויישום במרפסת.