מדפים מודולריים כפתרון עיצובי

הערך המוסף של מדפים הוא השימוש בהם כפתרון עיצובי. מלבד היתרון הפונקציונאלי הברור של מדפים לטובת אחסון, יש להם נוכחות דקורטיבית בחלל הפנים. מדפים מודולריים לדוגמא מתאימים לבתים, משרדים, חנויות, מפעלים ואולמות תצוגה. אפשר לבחור אותם מבין מגוון רחב של דגמים ולשנות לחלוטין את האופי של החלל. ניתן להזמין מדפים מן הסוג הזה בצירופים שונים ולפי מידות מדויקות בהתאמה אישית. הדגש הוא על בחירת מדפים לפי רוחב ועומק בס"מ, הפרשי גובה בין המפלסים וגובה מקסימאלי של כל הקונסטרוקציה.

הנה כמה טיפים לשימוש נכון במדפים כפתרון עיצובי:

א. פנו מקום בחלל – השתמשו במדפים כפתרון עיצובי שמפנה עבורכם מקום. נצלו כל מטר פנוי בבית או במשרד וכך תיהנו מאיכות חיים גבוהה יותר. מדפים גם יכולים לחסוך לכם זמן ומאמץ בניקוי. כדאי להציב עליהם פריטים דקורטיביים ולשלב את השימוש הרגיל בהם עם פתרונות עיצוב נוספים.

ב. בדקו את העומס והגודל – זכרו כי מדפים כפתרון עיצובי לא באים על חשבון השימוש המקורי בהם כפתרון לתלייה ואחסון. כדי לעשות זאת תצטרכו לבדוק את העומס ולהתאים אותו לגודל. העומס אמור למנוע מצב של קריסת המדפים או נזקים לקירות עליהם הם תלויים.

ג. הכירו את החומרים הפופולאריים – חומר הגלם ממנו מייצרים מדפים ישפיע על המראה שלהם ועל ההתאמה לעיצוב החלל. החומרים הפופולאריים בהם משתמשים כוללים פלסטיק, מתכת מגולוונת, מתכת בציפוי כרום, נירוסטה, אלומיניום ותוספת של ציפויים.

היתרונות של מדפים מודולריים

כדאי לנצל את ההזדמנות ולהשתמש בעיקר במדפים מודולריים כפתרון עיצובי. אלו מדפים הניתנים לכוונון בצורה נוחה, הם דינאמיים וגמישים וניתן לשחק עם הגובה שלהם בהתאם לצרכים המשתנים. המדפים מומלצים עבור בתי משפחות עם מדפים מודולרייםילדים, אך הם יכולים כאמור גם להתאים לחלל תעשייתי או משרדי. הפירוק וההרכבה שלהם לא דורשים רקע מקצועי ובתוך דקות ספורות אפשר להקים אותם מחדש בכל מקום.

לסיכום, מדפים הם פתרון עיצובי המומלץ על ידי אנשי מקצוע, אדריכלים וכמובן מעצבי פנים. יש הרבה סוגים של מדפים והבחירה בהם מפנה מקום בחלל.