הדברת טרמיטים לריהוט הבית

קשה לחשוב על מזיק הרסני כל כך – כמו הטרמיט. בעיית הטרמיטים ידועה ברחבי העולם כולו, וגם בישראל יש טרמיטים אשר יכולים להרוס כל חלקה טובה. הסיבה לכך היא פשוטה – הטרמיטים ניזונים מתאית. התאית היא חומר אשר קיים בשפע בעצים ובקרטונים, וכפועל יוצא הטרמיטים יכולים להרוס רהיטים, ארונות, דלתות, ואפילו את קורות העץ של הבית שלנו. על כן, ברור עד כמה השירות של הדברת טרמיטים הוא נחוץ – אך יש להבין מדוע רק שירות מקצועי ומיומן יכול לסייע לכם.

אתגר ההדברה של הטרמיטים

טרמיטים

  • התרבות גבוהה – הדברת טרמיטים חייבת להתבצע תוך הקפדה מלאה על מקצועיות ומיומנות, משום שהטרמיטים הם מזיקים שגם מתרבים במהירות. למעשה, כל כמה ימים יש לידה של אלפי טרמיטים, כאשר לרוב תוך שבוע אחד בלבד, תהיה כבר מושבה של יותר מ50 אלף טרמיטים – וכולם ניזונים מהתאית בבית שלכם!
  • אינטליגנציה – אמנם מדבור על חרק קטן, עיוור שנראה מאד מסכן מבחוץ – אך בפועל, מדבור על מזיק מאד מיומן וחכם. הטרמיטים יכולים אף לזהות חומרי הדברת טרמיטים, ויודעים כיצד להרחיק חבר במושבה שנגוע בחומר רעיל. לכן יש צורך להשתמש בפיתיונות וחומרי דמה, כדי שיהיה אפשר לחסל את המושבה כולה.
  • היכן המושבה? – לא תמיד אפשר בכלל להגיע למושבת הטרמיטים עצמה, ולכן הדברת טרמיטים מבוססת על הדבקה חלקית של הטרמיטים שחשופים יותר  מתוך ההנחה שהם יחזרו למושבה וידביקו טרמיטים נוספים, ומכאן שיש צורך בשיטות הדברה מתוחכמות במיוחד.
  • זמן קצוב – על שלל האתגרים הללו יש לזכור, כי ההדברה חייבת להתבצע במהירות ובמיומנות. בכל יום נוסף, הטרמיטים עלולים לגרום נזק משמעותי מאד לבית – ולכן טיפול מהיר הוא קריטי.
  • הטיפול– חשוב לדעת הטרמיטים לא פוגעים בבני אדם ואינם גורמים לעקיצות, נשיכות, מחלות וכו..אלא רק ניזונים בתאית העץ ולכן פוגמים מאוד בריהוט הבית. הטיפול הוא הדברה,ושיטה נוספת בטוחה גם כן היא להיפטר מהריהוט הנגוע לחלוטין.

אז עם מי יוצרים קשר?

על כן, אם אתם זקוקים לשירותי הדברת טרמיטים, חשוב מאד לדעת למי אתם פונים. יש לפנות אך ורק לחברת הדברה, אשר מנוסה בהדברה של טרמיטים, גם בתנאים מאתגרים במיוחד, ושתוכל להבטיח לכם תוצאות.