מאוורר תקרה סטאר – מעוצב וחזק

מאוורר תקרה הוא פתרון אידיאלי עבור שורה ארוכה של שימושים וצרכים. ראשית, ניתן להתקין את המאוורר בבית הפרטי. אפשר לשלב אותו עם מערכת המיזוג המרכזית או להקצות עבורו מקום ספציפי במטבח, בחדרי השינה ובסלון. שנית, מאוורר תקרה סטאר נפוץ במשרדים, במחסנים ובמפעלי תעשייה. הוא מאפשר פיזור של האוויר ומונע הצטברות ריחות לא נעימים ועשן. מאוורר תקרה סטאר מיוצר על ידי חברה מובילה והוא מתאפיין בחוזק ועמידות.מאוורר תקרה

מלבד האמור לעיל, מאוורר תקרה סטאר נחשב הוצאה משתלמת בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, רכישה של המאוורר כרוכה בהוצאה של כמה מאות שקלים בלבד. זהו מחיר נמוך משמעותית מכל מזגן או מערכת מיזוג תעשייתית. בטווח הארוך, מאוורר תקרה מונע את הצורך בהוצאות חשמל ואנרגיה. הפעלת המאוורר מתבצעת בהוצאה מינימאלית של כמה עשרות שקלים בחודש בחשבון החשמל ויש לכך חשיבות אקולוגית.

איך בוחרים מאוורר תקרה?

אחרי שמחליטים על רכישה של מאוורר תקרה סטאר כדי לנצל את החוזק והעיצוב המיוחד, כדאי להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין דגמים. הנה מספר קריטריונים אליהם רצוי להתייחס:

א. קוטר – חברת סטאר מייצרת מאווררי תקרה בגדלים שונים. הגודל נמדד לפי הקוטר והדגם הנפוץ הוא של 42 אינצ'. דגמים גדולים יותר מגיעים בקוטר של 52 אינצ', אך יש גם דגמים של 30 אינצ' ולמטה מכך.

ב. שלט – לא כל מאווררי התקרה כוללים שלט. בעבר נהוג היה להשתמש בחוט ההפעלה של המאוורר בתור אלמנט דקורטיבי בחלל הפנים, אך כיום כבר רצוי לתת עדיפות למאוורר עם שלט רחוק. השלט מקל על התפעול של המאוורר והוא אידיאלי לבתים של מבוגרים, קשישים ובני גיל הזהב.

ג. מפסק קיר – כמו עם השלט, גם כאן ההבדלים הם בעיקר בין הדגמים המיוצרים על ידי החברות המובילות. מאוורר עם שלט קיר יכול להתאים לחלל הפנים ולסלון או לחצר, למרפסת ומתחת לפרגולה מקורה.

לסיכום, מאוורר תקרה סטאר מציע יתרונות עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. הוא אמין לאורך זמן והעיצוב שלו מעניק ערך מוסף חשוב.