כל מה שצריך לבדוק לפני רכישת דלתות פנים למקלחת

אם אתם מחדשים את הבית שלכם כדי שיהיה לכם הרבה יותר נעים לגור בו, אין ספק שצריך לחשוב על החלפה של רהיטים ואולי גם של ריצוף, אבל כדאי מאוד גם לחשוב על החלפה של הדלתות, לרבות דלתות פנים לאמבטיה. וכל כך למה? את התשובה לשאלה זאת ולהרבה אחרות תקבלו במאמר שלפניכם.

דלת שנפתחת אל האופק

דלתות אמנם לא מקבלות מספיק תשומת לב כשמדברים על עיצוב פנים מחדש של הבית, אבל אם תשוו את ההרגשה שלכם כשכל הדלתות בבית הן אותן דלתות סטנדרטיות שסיפק הקבלן ואת ההרגשה שלכם כשהדלתות הן דלתות חדשות שאתן בחרתן – תבינו בדיוק על מה מדובר. אחרי הכול, הדלתות מהוות חלק חשוב מהבית, ומעב לכך שחשוב שהן יהיו בטיחותיות, שהידית לא תתפרק ושהמנעול לא יישבר – חשוב מאוד גם, שהן תהיינה יפות ויוסיפו לעיצוב שכל כך רציתם.

דלתות פנים למקלחת

איך עושים את זה?

פשוט מאוד! קונים את הדלתות הנכונות. חשוב מאוד לבחור נכון את כל דלתות הפנים, וחשוב מאוד לא לשכוח את הדלתות לחדרי הנוחיות ולחדרי האמבט. אחרי הכול – אלה החדרים שבהם אתם מתרעננים וחשוב מאוד שגם הכניסה וגם היציאה מהן ייעשו בנעימים.

טיפים לבחירת דלתות פנים למקלחת

במאמר זה נתמקד בבחירת דלתות פנים למקלחת, אולם הטיפים שניתן כאן לבחירת הדלתות תקפים בהחלט גם לדלתות של חדרים אחרים. ואלה הם:

  • התאמה לעיצוב הכללי של החלל – אם הבית שלכם כולו מעוצב בסגנון כפרי, בחירת דלתות פנים למקלחת בסגנון מודרני חדשני לא תהיה הבחירה הנכונה. משמעות הדבר היא, שחשוב מאוד שגם דלתות הפנים יתחברו במראה שלהן לסגנון העיצובי הקיים, וישתלבו בו כדי ליצור חלל זורם ולא מנותק.
  • החומר ממנו עשויה הדלת – דלתות הפנים הסטנדרטיות עשויות מעץ, אום היום ניתן למצוא גם דלתות מצופות פורמייקה, המוסיפות נופך אחר לגמרי לעיצוב הכללי. בנוסף חשוב לזכור, כי גם דלתות עץ אפשר לעצב באמצעות צביעה שלהן בצבעים אחרים או תוספת של זכוכית וחומרים נוספים. למעשה, היום הכול פתוח בתחום של עיצוב דלתות פנים בכלל ועיצוב דלתות פנים לאמבט בפרט, כך שאתם יכולים להתקין בפתח חדר האמבט שלכם כל דלת שתרצו – כמעט.
  • מנגנון נעילה – חשוב מאוד שיהיה מנגנון נעילה בדלת, אבל חשוב עוד יותר שזה יהיה מנגנון נעילה בטיחותי, בעיקר אם מתגוררים בבית ילדים. אחרי הכול – כבר קרו מקרים של ילדים שנתקעו בחדר האמבטיה בגלל תקלה במנעול, ואמנם אי אפשר לצפות את זה מראש, אבל אפשר לעשות הרבה כדי להפחית עד למינימום האפשרי את הסיכוי שזה יקרה. לשם כך, הקפידו לרכוש רק דלתות פנים למקלחת אשר מנגנון הנעילה שלהן עבר את כל הבדיקות הרצויות ועומד בכל תקני הבטיחות.
  • אחריות מלאה – חשוב לרכוש רק דלתות פנים למקלחת שמגיעות אליכם עם אחריות מלאה, על מנת שיהיה לכם אל מי לפנות בכל מקרה של בעיה.

בחירת דלתות למקלחת על פי הפרמטרים הללו, בשילוב, כמובן, השיקול של המחיר, יאפשר לכם לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר. אז בחרו נכון ובעוד זמן קצר, למעשה מיד  תוכלו להרגיש עד כמה הדלתות שבחרתם הוסיפו לעיצוב הכללי של החלל. בהצלחה!