כיצד לבחור דשא סינטטי לבתי קפה ומסעדות

אחד הדברים המשפיעים על בחירתם של אנשים את המסעדה בה יעדיפו לבלות את זמנם אינו מושפע כלל מטיב האוכל המוגש במקום. מובן שרצוי להשקיע במזון איכותי, מרהיב וטעים, אך גם המקום עם המזון המפואר ביותר לא יזכה ללקוחות רבים אם יתהדר במראה מוזנח. למזלנו, ניתן להנגיש את המסעדה ובית הקפה בקלות יחסית. ניתן לבחור נושא עיצובי אופנתי ולעצב לפיו, כמו סדרה אהובה או דמות היסטורית מעניינת. ניתן לעצב את המסעדה בצבע דומיננטי מסוים, להחליט כי כל האורחים ישבו על בולי עץ או לרצף אותה בקליפות בוטנים. כל בעל מסעדה והבחירה האמנותית שלו. דשא סינטטי מתאים לבתי קפה ומסעדות רבים שרוצים להיות עם ולהגיש בלי. הדשא הסינטטי אינו מצריך תחזוקה אינטנסיבית כמו דשא רגיל, ומשדרג את המראה של כל פינת ישיבה.

כיצד לבחור דשא סינטטי לבתי קפה ומסעדות

  • צבע: אם בעיצוב עסקיננו, ראוי לבחור דשא בגוון המתאים ביותר לבית הקפה או המסעדה שלכם. הדשא הסינטטי מגיע בגוונים שונים של ירוק וצהוב, היכולים להתאים לסוגים שונים של תפאורות. אנחנו ממליצים ללכת על הגוון הטבעי ביותר. שימו לב שדשא סינטטי בגוונים הכהים מתחמם הרבה יותר מדשא סינטטי בהיר.עיצוב מסעדה
  • גובה הדשא: גובה הדשא המותקן משפיע במידה רבה על מראהו ויכולת הישרדותו. דשא סינטטי ארוך מדי יראה לא טבעי, ואילו דשא סינטטי קצר מדי יהרס במהרה. גובה הדשא הסינטטי האידיאלי הוא בין 38 ל-44 מ"מ.
  • מסנני קרינה: התקינו דשא סינטטי המגיע עם מסנן קרינה, כך שצבעו יישמר לזמן רב יותר.
  • צפיפות הדשא: דשא סינטטי צפוף יותר יהיה עמיד יותר לשחיקה, יראה טוב יותר ובהתאם לכך גם יעלה יותר. הצפיפות הסטנדרטית הינה 16-19 אלף סיבים למ"ר.

התקינו עוד היום דשא סינטטי בקדמת המסעדה שלכם

ניתן לשדרג בקלות את מראהו של כל מבנה על ידי הוספת דשא סינטטי בקדמתו. אם הגעתם עד כאן, כנראה שגם העסק שלכם זקוק לדשא סינטטי. השוו מחירי דשא סינטטי של החברות המובילות והתקינו אותו במהרה בבית הקפה או המסעדה שלכם.