כיצד בוחרים חלונות אלומיניום

מהם היתרונות של שילוב אלומיניום בריהוט וציוד בבית הפרטי שלנו

רובנו מכירים את האלומיניום רק מרדיד האלומיניום המשמש לאפייה בתנור הביתי. למעשה, מעבר לשימוש הזה למתכת האלומיניום מספר אדיר של שימושים, והתעשייה המעורבת בהפקתה ובשימוש בה מגלגלת סכומי עתק בכל שנה. אלומיניום הינה מתכת בעלת יכולות מיוחדות ביותר. היא איננה חשופה כלל לקורוזיה וחלודה, והיא קלת משקל באופן משמעותי ביחס לחוזקה.

בשונה מברזל, העבודה עם אלומיניום הינה מורכבת יותר, ותהליכים כגון ריתוך הינם בלתי אפשריים לביצוע באמצעים ביתיים. שילוב אלומיניום בריהוט ובציוד הביתי שלנו, בין אם בחלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום או רהיטים, יספק לנו ביטחון שהפריט לא ישחק עם הזמן, ושהתקנתו תהיה קלה במיוחד (בשל המשקל הקל של המתכת המאפשר עבודה זריזה באופן יחסי בהרכבה).

מהם הפרמטרים המרכזיים לבחירת חלונות אלומיניום

בחירת חלונות אלומיניום מאפשרת לנו ליהנות מחלון בעל מראה נקי לאורך כל ימות השנה. האלומיניום הינו מתכת מושלמת לשילוב בחלון, מאחר והחשיפה למי גשם ולסביבה איננה צפויה להשפיע עלייה כמעט בכלל. מבין המגוון הקיים בשוק, יש להכיר מספר פרמטרים מרכזיים לפני הבחירה:

  • צורות אופציונאליות: בשל משקלם הקל של החלונות , ניתן לשלב אותם במגוון נרחב של צורות ודרכים כגון חלונות הזזה, או חלונות הרמה מורכבים. הסיבה לכך הינה העמסה מינימלית על הצירים. בחרו ראשית בצורה הרצויה עבורכם.
  • מראה: ניתן לבחור עיצובים רבים של קורות האלומיניום המרכיבים את החלון, ואת הפיתוחים והקישוטים השונים אשר אנו מעוניינים בהם.
  • התאמה: בחרו בחלונות אשר מתאימים לסביבה בה ביתכם נמצא. חלונות מבודדים יחסית לסביבה עם אקלים חם, וחלונות פתוחים לאור השמש בסביבה קרה.

חלונות אלומיניום

רכשו חלונות אלומיניום באיכות גבוהה

תעשייתה האלומיניום דורשת מומחיות רבה, אשר חלק מהספקים והיצרנים אינם מספקים. יש לרכוש חלונות אלומיניום איכותיים מספק אמין ומקצועי, מאחר ואחרת יתכן ותוך זמן קצר תאלצו להתמודד עם תקלות רבות, ובעיות הנובעות מעבודה לא מקצועית עם החומר עצמו. השקיעו זמן וחסכו כסף בתיקונים ובחרו חלונות אלומיניום איכותיים בלבד.