כיורים מעוצבים בעיצוב הבית

המקלחת והמטבח שלכם יכולים להיות הרבה יותר מעניינים אם תבחרו כיורים מעוצבים יותר. בחירת הכיור מושפעת מכמה פרמטרים וזה הזמן להבין למה הכיור כל כך חשוב ומה צריך לדעת על הבחירה שלו. כיורים מיוחדים ישרו עיצוב מיוחד על הבית כולו ולא רק על חדר האמבטיה.

למה כיור מעוצב הוא דבר חשוב?

כולנו רוצים לקבל עיצוב מושלם בבית אך הדרך לשם עוברת בפרטים הקטנים. פרט קטן אחד ועוד פרט קטן נוסף בסופו של דבר יובילו לשינוי עיצובי גדול יותר וזה מה שקשה להרבה אנשים גם להפנים וגם ליישם. הכיורים המעוצבים שלכם יכולים להיות הגורם שיקפיץ את העיצוב ש להבית כמה רמות מעל ולא רק באמבטיה אלא גם בחצר ובמטבח. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על בחירת הכיורים ועל האיזון בין עיצוב לשימושיות.

מה הופך כיור למעוצב?

• כדי לבחור כיורים מעוצבים קודם כל יש צורך להבין מה העיצוב הקיים או הנדרש באותו המקום. אם אתם רוצים כיור מעוצב אתם יכולים לבחור בקש רחבה מאוד לאפשרויות בין עיצוב יוקרתי יותר לעיצוב מודרני או כפרי. הבחירה תהיה כלולה בשינוי של כל הפרמטרים שמאפיינים אותו כמו למשל הגודל, הצורה, וכמובן החומר ממנו עשוי הכיור.

• אין ספק שכיור מנירוסטה הוא אחד הכיורים הכי טובים שיש אך אם אתם רוצים לבחור כיור מעוצב זה לא אומר שאתם צריכים לשנות אותו בגלל הניקוי הנוח שלו. יש לא מעט כיורי נירוסטה מעוצבים שיתאימו אפילו למטבח.

הכיור באמבטיה הוא גולת הכותרת

אם אתם בוחרים כיור לחדר האמבטיה יש לכם אפשרויות רבות יותר. הכיור יכול להיות מקרמיקה וכך אתם מקבלים עיצוב מיוחד מאוד, כאשר יש כיורים שמיוצרים בעבודות יד מדהימות ביופיין. יחד עם זאת ניתן לבחור כיור מגרניט או מחרסינה וכך לקבל עיצובים מיוחדים ביותר. חשוב לזכור כי הכיור אמנם יעלה יותר מאשר כיור רגיל וסטנדרטי אך אתם בוחרים כיור לשנים רבות ולכן כדאי מאוד להשקיע. הכיור יכול להיות שקוע אך תיקחו בחשבון שכל כיור מעוצב אמיתי יתבטא בצרוה טובה יותר כאשר יהיה עילי ובולט מעל המקום עליו הוא מונח.