חשיבות האבזור בעיצוב הבית

בית מעוצב הוא בית שנעים לחיות בו

עיצוב הבית הוא חלק חשוב מהחיים. בית מעוצב הוא בית שמרגיש מסודר, יפה והרבה יותר נעים לחיות בו. עם זאת, עיצוב הבית יכול להיות עסק מאוד יקר, ולכן ניתן להוזיל את העלויות על ידי אבזור נכון של הבית. גם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם ריהוט מעוצב ויקר, או צביעה מחודשת של כל הבית, תוכלו להקנות לביתכם עיצוב ייחודי ואופנתי על ידי שימוש נכון באביזרים שונים. גופי תאורה מיוחדים, שטיחים מעוצבים, כריות נוי ותמונות יכולים להקנות לביתכם מראה חדש לגמרי ולתרום לעיצוב הכולל של הבית.

כיצד ניתן להשתמש באביזרים לעיצוב הבית?

ישנו מגוון רחב של אביזרים אשר יכולים להקנות מראה חדש ומעוצב לביתכם. כאשר בוחרים אביזרי עיצוב שונים חשוב מאוד להתאים את הסגנון והצבע של האביזרים השונים זה לזה, כמו גם לריהוט הקיים בביתכם.

גופי תאורה – כבר שנים רבות שלא משתמשים בגופי תאורה רק בשביל להאיר את החדר. בכל חנות תאורה ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מנורות ונברשות מעוצבות בשלל עיצובים וסגנונות שונים. ניתן להשתמש בסוגים שונים של גופי תאורה כדי לייצר אווירה שונה בחדרים. למשל, שימוש בנברשת מיוחדת בפינת האוכל יכולה להקנות לה מראה חדש ושונה. בנוסף, ניתן להקנות לחדרים אור מכיוונים שונים כדי ליצור מראה מתוחכם יותר, כמו למשל שילוב בין מנורות תלויות למנורות עומדות בחדר השינה או בסלון.

אבזור הבית

שטיחים מעוצבים – רצפה זה השטח החשוף השני בגודלו בבית, ולרוב רצפות מתחילות לשעמם. כמו כן, ישנם אזורים בבית שבהם רצפה חשופה מקנה מראה קר ולא מזמין, ולכן חשוב לדעת להשתמש נכונה בשטיחים מעוצבים בחדרי הבית. נתחיל עם הסלון, סלון עם רצפה חשופה הינו הרבה פחות מזמין והרבה יותר קר מאשר סלון שבו פרוש שטיח על הרצפה. אם בתקופה של ההורים שלנו השטיחים היו חומים ומכוערים ולא כל כך תרמו לעיצוב הבית, הרי שהיום קיים מגוון רחב של שטיחים מעוצבים בצבעים שונים אשר יכולים להתאים לכל בית ולשרת את המטרה העיצובית המתאימה, מבלי לפגוע בקו העיצובי ואף לתרום לו רבות.

תמונות – קירות הם השטח החשוף הגדול ביותר בבית, וגם הם יכולים לשעמם בקלות רבה. ניתן להוסיף צבע, עניין, וחיים לכל חדר על ידי תליית תמונות על הקירות. חשוב מאוד להתאים את התמונות השונות באותו חלל זו לזו בסגנון ובצבע כדי שישרתו את המטרה העיצובית. כמו כן, מומלץ להתאים את הצבע הדומיננטי בתמונות לצבעים הדומיננטיים בבית בכדי ליצור הרמוניה בין הצבעים.

שימוש נכון באביזרים יכול לשנות את הבית לגמרי

האביזרים העיצוביים השונים יכולים לשנות מראה של כל בית מבלי להחליף בכלל את הריהוט ומבלי לבצע שיפוץ בבית. שימוש בגופי תאורה, שטיחים מעוצבים, תמונות, ועוד יכול לשנות את הבית מקצה לקצה בהשקעה כספית נמוכה יחסית.