חמש דרכים לשינוי הלוק של הבית עם ארונות מעוצבים

מעוניינים בשינוי הלוק לבית שלכם? אין שום בעיה, אל רגע לפני שאתם שוקלים את שיפוץ הבית כולו, אולי כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא בסך הכל לרכוש ארון מעוצב? תתפלאו לגלות עד כמה ארונות מעוצבים יכולים לתרום למראה של הבית שלכם, ואף לשנות אותו לגמרי, או לספק לו את הקו המשלים שתמיד חיפשתם. הנה כמה דרכים שדרכן תגלו איך ארונות ההזזה המעוצבים, משנים לגמרי את הלוק הביתי.

ארונות מעוצבים

השינוי דרך הארון

  • תחליף לקיר – אחת הבעיות עם עיצוב הקיר, הוא שלא תמיד העבודה עליו היא נוחה. צביעת הקיר או הדבקת טפט יכולה להיות מורכבת במקצת וכמובן שהקיר נוטה להתלכלך, או שהטפט מתקלף. במקור זה, מציבים ארון מעוצב גדול במקום הקיר (נפוץ מאד אצל ארונות הזזה), וכך הארון המעוצב מספק תחליף מעולה לקיר.
  • יצירת חלל עבודה – ארון מעוצב יכול לסייע מאד למי שצריך לעבוד מהבית, ומעוניין ליצור לעצמו סביבת עבודה משרדית. יש ארונות מעוצבים באופן מודרני-מינימליסטי, שניתן להציב ליד סביבת העבודה. הארונות גם מספקים תיחום מתאים, וגם עיצוב מעולה למשרד הביתי.
  • שדרוג חדר הילדים – אין כמו ארונות מעוצבים לחדרי הילדים, לצרוך השדרוג שלהם. לא צריך לקנות מיטה או ספריה חדשים, ולא צריך להתקין פרקט. במקום זה – מציבים ארון מעוצב לחדר הילדים, שמוסיף הרבה צבע ומספק גם פתרון פרקטי לחדר.
  • תחליף לחדר ארונות – ארונות מעוצבים יכולים לספק תחליף לחדר הארונות. כך אפשר להשתמש בחדר הארונות למטרות אחרות, בעוד שהארון המעוצב נותן תשתית חליפית נהדרת.
  • ארונות שקופים – ניתן למצוא כיום ארונות מעוצבים עם חלונות זכוכית שקופים מהודרים במיוחד. כך, עוד לפני שפותחים את האורן, אפשר לדעת מה הוא מכיל. הדבר משדרג מאד את המראה הביתי, ויוצר טוויסט מפתיע ולא צפוי.

למי זה יכול להתאים?

הארונות המעוצבים יכולים להתאים לכל מי שמחפש דרך מיוחדת לשדרג את עיצוב הבית שלו, לא מעוניינים להוציא כעת בהכרח עשרות אלפי שקלים על שיפוץ, ובכל זאת רוצה עיצוב חדר ומעניין.