חלונות בלגיים מעוצבים

פרופיל בלגי מצליח לשדרג את מראה הבית באופן ייחודי שקשה למצוא בפתרונות עיצוב אחרים. היום אפשר לשלב חלונות בלגיים מעוצבים עם סגנון עיצוב כפרי, מודרני, אקלקטי או תעשייתי. החלונות מתמזגים בחלל הפנים ומתאימים גם למטבח, לסלון או לחדרי השינה. חלונות אלו הם פונקציונאליים ועמידים לשנים רבות. אפשר להשתמש בהם בבתי משפחה ובמשרדים או עסקים. מעבר לכך, חלונות בלגיים מעוצבים מנצלים עד תום את היתרונות של אלומיניום בתור חומר גלם שאינו מחליד.

אלומיניום הוא חומר פופולארי בבנייה המודרנית. הוא חזק אך עדיין גמיש ואפשר לעצב ממנו פרופיל בלגי בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. השימוש באלומיניום מבטיח ייצור של חלונות עם מפתחי זכוכית גדולים במיוחד. כך גורמים חלונות בלגיים מעוצבים לתאורה טבעית, חוסכים בצריכת החשמל ואף משפרים את הבידוד התרמי והאקוסטי.

חלונות בלגיים

שיקולים בהתקנת חלונות עם פרופיל בלגי

מי ששוקל להשתמש בחלונות בלגיים מעוצבים צריך להביא בחשבון את הנושאים הבאים:

א. סוג האלומיניום – יש לתת עדיפות לאלומיניום איכותי המיוצר על ידי החברות המובילות. אלומיניום קובע את שביעות הרצון מהמוצר ואת עמידות החלון.

ב. החברה המבצעת – עדיף לשלם עוד קצת על יישום חלונות בלגיים מעוצבים בצורה מקצועית. החברה המבצעת אחראית על חלק משמעותי מעיצוב הבית ועליה להקצות מומחים ומעצבי פנים עם ניסיון.

ג. התקנה ואחריות – את ההתקנה יש לבצע באופן מדויק ולפי המידות, כיווני האוויר והתכנון המוקדם.

לסיכום, לחלונות בלגיים מעוצבים יש הרבה תכונות שכל אחד יכול לנצל. אי אפשר להתעלם מהיתרונות האקולוגיים של פרופיל בלגי ומהאופן בו חלונות בלגיים מעוצבים עולים בקנה אחד עם דרישות איכות הסביבה. זהו חומר גלם מרכזי בתהליכי בנייה ירוקה והוא משמש גם בבנייה תעשייתית וקלה. החלונות מוסיפים מראה אקסקלוסיבי ויוקרתי לבית וכך מכניסים את אירופה לישראל.