חידוש ריהוט יד שניה

אחד היתרונות הגדולים של ריהוט יד שניה בא לידי ביטוי באפשרות לחדש אותו על פי העדפות ספציפיות, טעם אישי וכישרון טכני. בעת רכישה של ריהוט חדש ישנה מגבלה מסוימת על ההיצע מתוכו ניתן לבחור. מעבר לכך, לעיתים קרובות אנו מעוניינים בסוג מסוים של ריהוט אשר אינו עומד במסגרת התקציב שנקבעה מראש. מקרים אלו אידיאליים לנטילת יוזמה וחידוש ריהוט שניה ללא ספקות או פשרות.

טיפים לחידוש מוצלח 

חידוש רהיטים
חידוש רהיטים

לא כל אחד יכול לטפל בריהוט קיים מבלי לפגוע בתכונות המקוריות שלו. על מנת לחדש את הריהוט וליהנות מתוצאות עמידות לשנים רבות יש לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:

א. השתמשו בארגז כלים מגוון – מברג או מקדחה לא מספיקים לטובת חידוש רהיטים. יש צורך בארגז כלים מגוון ואיכותי אותו ניתן להשיג בחנויות המובחרות. במידה ואין ברשותכם ארגז כזה, השקיעו ברכישה של כלים חדשים ותוכלו לנצל אותם בעתיד גם לצרכים אחרים.

ב. השקיעו זמן ומחשבה – לא כדאי להתחיל את החידוש עם הרס טוטאלי של הרהיטים. השקיעו זמן באיסוף מידות, חשבו היטב על מטרת החידוש ואל תתביישו להתייעץ עם חברים או בני משפחה.

ג. שמרו על הבטיחות – אין סיבה לסבול במהלך חידוש ריהוט יד שניה. אפשר ליהנות מתהליך וגם להבטיח תוצאות משביעות רצון במידה ושומרים על כללי הבטיחות. השתמשו בציוד מגן כגון כפפות, כובע או משקפיים ואל תעלו למקומות גבוהים שלא לצורך.

האם כל אחד יכול לחדש את הריהוט?

אין ספק שדרוש רקע מקצועי מסוים על מנת להצליח בחידוש ריהוט יד שניה. מצד שני, לא תמיד אנו נתקלים בהזדמנות לביצוע פעולות מן הסוג הזה. אפשר להתחיל בניסוי על רהיטים קטנים וזולים ולהמשיך משם לרהיטים מאסיביים ובולטים יותר.

באדיבות: הובלות סטולרמן – הובלות בחיפה ומכירת ריהוט יד שניה