התוספת המושלמת של פסלים לעיצוב החצר הביתית שלכם

כשיש לכם חצר ביתית, אתם תרצו להשקיע בה כמו שצריך. תחזוקה טובה של החצר הביתית, גם תהפוך אותה לנעימה יותר עבורכם, גם תאפשר לכם לארח בה לא מעט אנשים, וכמובן שגם תעלה מאוד את ערך הבית שלכם בעתיד אם תרצו למכור או להשכיר אותו. לכן, כדאי להשקיע בחצר שלכם מכל בחינה שהיא – ובין השאר, מדוע שלא תשקיעו בהצבה של פסלים בחצר שלכם? יש כיום לא מעט אלמנטים של פיסול סביבתי שיוכלו לתרום המון לעיצוב של החצר שלכם, וההשפעה כאן היא מידית! בואו ונסתכל על היתרונות בהצבת הפסלים השונים, ונבין כיצד הם באמת משדרגים ומוסיפים מימדים חדשים של יופי לחצר שלכם.

שדרוג הגינה

היתרונות והיופי שיש בפסלים

  • לא דורש אישורים – בעוד ששינויים בחצר יכולים לגרור אחריהם דרישה לאישורים מצד הרשות המקומית, הרי שהצבת אלמנטים של פיסול סביבתי לא אמורה כלל לדרוש מכם שום אישור מהעירייה! לא מדובר הרי על שינויים בקרקע או במבנה, אלא בסך הכל על תוספת שהיא גם ניידת. תהליך הצבת הפסל אם כן הוא מהיר ונוח מאוד. שימו לב רק כי הפסל עצמו לא מוצב כלפי חוץ, כי אז עלולים השכנים לטעון שהם פוגעים בחזות של השכונה, ולכן אם אתם עושים זאת – ודאו קודם עם תושבי השכונה שהדבר מקובל עליהם.
  • פסלים בהתאמה אישית – יש לזכור כי אחד מהיתרונות החשובים של פיסול סביבתי, הוא שאתם יכולים להזמין עבודות כאלו בהתאמה אישית עבור החצר שלכם. כלומר, אתם לא חייבים לבחור פסל מתוך קטלוג קיים (אם כי הקטלוג בהחלט יכול לשמש כהשראה), אלא יש לפנות לפסל מתאים ופשוט להזמין ממנו עבודה. כך הפסל יותאם לחצר הביתית שלכם מכל הבחינות. זה אומר שהוא יהיה מושלם בגודל שלו, בצורה, בצבע, ובאופי שהוא יקנה. אפשר להזמין פסלים שיתאימו לסוגים שונים של חצרות: חצר שבנויה בצורה יוקרתית, חצר פשוטה יותר, חצר שאמורה לשמש לנוי או חצר שיש בה יותר שימוש וכדומה.
  • פסלים שהם עמידים – עוד יתרון בעבודות של פיסול סביבתי, הוא שהן נותרות גם לאחר שנים רבות. אם אתם מתכננים לגור בבית שלכם בעשורים קרובים, הפסלים ילוו אתכם, ותמיד יראו כמו חדשים. רצוי כמובן להזמין עבודות פיסול מאמנים שמשתמשים בחומרים עמידים במיוחד, כמו פיברגלס לדוגמה. כך גם אחרי כמה שנים – הפסלים יראו חדשים לחלוטין.
  • היכן להציב את הפסלים בחצר? – היכן שאתם רוצים! פיסול סביבתי מתבצע כך שהוא יוכל להשתלב בכל חצר שהיא, ובכל מקום בתוך החצר. אפשר למקם את הפסלים בכניסה לחצר, בשוליים שלה, במרכז החצר, וכיו"ב. כך התרומה היא תמיד מקסימלית, וגם אפשר למקם את התאורה בחצר בהתאם לפסלים.

ומי מבצע את העבודה?

כדאי לפנות למומחה בפיסול סביבתי, ולאדם שכבר צבר ניסיון ביצירת פסלים לעיצוב של חצרות פרטיות. הדבר יבטיח לכם שתקבלו תוצאות משביעות רצון בהקדם.