המדריך לרכישת חדר שינה

איך לרכוש את חדר השינה הנכון ולא למכור אותו אחרי יומיים חדש באריזה ביד שנייה?

יש אנשים שטועים לגבי כל מיני דברים וזה לגמרי אנושי. אנשים טועים ברכישת אופניים שהיה נדמה להם שהכידון הגבוה והמרשים שלהם יהיה להם נוח ופתאום הם גילו שהם פשוט נופלים מהם…יש אנשים שקנו את הטלוויזיה הלא נכונה כי היא גדולה מדי, קטנה מדי. שלא לדבר על רכישה של מכשירי סלולר שלא בדיוק הגשימו את הציפיות והנה הם מוצעים כבר בלוחות יד שנייה ב-30% הנחה חדשים באריזה.

אבל מה עושים כדי לא לטעות ברכישת חדר שינה?

כמה פעמים אנשים רוכשים חדר שינה במהלך חייהם? הסטטיסטיקה מדברת על פעמיים. פעם אחת כשמתחתנים ופעם אחת אחרי שהילדים כבר גדלים, הטעם קצת השתנה ויש עיצובים כל כך מרשימים שממש מתחשק לקנות חדר שינה חדש.

שימו את החשק בצד

חשק אף פעם לא הוביל לרכישות טובות. נהפוך הוא. חשק הוא יצר שגורם לנו לטעות ברכישות שלנו. אנחנו פועלים מתוך דחף, הדחף הוא זה שקובע ולא ההיגיון הבריא (מה שקורה לרוב לשופה וליסטים) ולכן כדאי מאוד שכאשר אנחנו הולכים לרכוש חדר שינה או כל דבר בסדר גודל כזה שהוא פעם בחיים, כדאי מאוד להשאיר את החשק בצד, לצנן את ההתלהבות ולגשת אל נושא הרכישה בצורה מחושבת אך אוהדת…

 

לשים דגש על איכות ולא על מחיר

מכירים את המשפט "מי שקונה זול משלם ביוקר", אז תארו לעצמכם שזה נכון לגבי כל דבר, כולל חדרי שינה ובעיקר בתקופה הזו שיש יבוא מאסיבי של חדרי שינה מסין שהאיכות שלהם איך לומר במילים פשוטות- לא משהו וגם כנראה הולכת לשנות את הסטטיסטיקה של רכישת חדרי השינה, כי פריטים מחומרים נחותים בייצור המוני לא מחזיקים מעמד ומיטה זוגית שהיא פריט שימושי, יום יומי חייבת להיות מחומרי גלם איכותיים, בשיטת ייצור מוקפדת תוך בקרת איכות מחמירה ובזה כידוע הסינים ממש לא טובים.

 

אל תוותרו על חדר שינה מאירופה

יש היום חברות ישראליות שמשמשות נציגים של מותגי חדרי שינה מאירופה, מומלץ לשיחדר שינה חדשם לב למותג ספרדי יודע שמייבא לארץ מיטות מתכת לחדרי שינה שהן המילה האחרונה בתחום חדרי השינה. מדובר על מיטות מתכת מפורזלות שמתאימות לכל סגנון עיצוב ומשווקות יחד עם מזרנים איכותיים ובריאותיים.

מיטות מתכת סופגות פחות קרדית אבק ממיטות עץ למשל, וזה שיקול חשוב מאוד בעיקר לחדרי שינה ולחדרי ילדים.