הטרנד החדש של מערכות אוורור מעוצבות לבית

בבתים רבים, אנשים מחפשים פתרונות איכותיים בכדי לשמור על אקלים נעים. אם בעבר, אנשים השתמשו אך ורק במערכות של מזגנים, הרי שכיום, בולט מאד השימוש במערכות אוורור. עם זאת, לא מדובר על מערכות אוורור רגילות, אלא על מערכות אוורור מעוצבות! הרעיון הוא לא רק ליהנות מהפונקציונליות של האוורור, אלא כמובן גם ליהנות מעיצוב ייחודי מאד שיתאים לבית שלכם. הנה דוגמאות לכמה מערכות אוורור מעוצבות, שיכולות לבצע שינוי מהותי בבית שלכם.

מערכות מדהימות, מעוצבות ונעימות

  • מאווררי תקרה – אחת האפשרויות הנפוצות ביותר, למי שמחפש פתרון של אוורור מעוצב. אלו לא המאווררים הפשוטים שאם זוכרים מהעבר – אלא מאווררים מעוצבים ברמה גבוהה מאד. שלבי המאוורר יכולים להגיע בצבעים שונים, מחומר גלם איכותי, וכיו"ב. השילוב של גופי תאורה עם המאווררים הללו, יוצר לעתים עיצוב ייחודי ויוקרתי.
  • מאווררים תעשייתיים – תתפלאו לגלות אבל בשנים האחרונות מאווררים תעשייתיים הפכו לטרנד דקורטיבי של ממש! בבתים רבים, יש כיום דגש על עיצוב מודרני מאד, ואין יותר מודרני מאשר התקנה של מאווררים תעשייתיים. מובן שהעיצוב של מאווררים תעשייתיים אלו אינו עיצוב תעשייתי רגיל, אלא עיצוב עם קווים חדים, בצבעים שחור ולבן, וגם עם יכולת הסוואה טובה. כך, בשילוב של חיפוי מתאים בקיר, אתם נהנים מאוורור טוב מאד, ומעיצוב יפה.
    קולטני אדים מעוצבים למטבח
  • קולטני אדים – אלו מערכות שמתקינים אותם כמובן במטבחים בבית. הקולטנים מאפשרים לסלק החוצה אדים ועשן, ולשמור על סביבת עבודה נעימה בתוך המטבח. המערכות הללו מותקנות כך שהן ישתלבו עם העיצוב המתכתי הכללי שיש במטבח, וכך שומרים על עיצוב מודרני ייחודי.
  • מאוורר על עמוד – כמובן שאלו מערכות אוורור נהדרות למי שמחפש פתרון דקורטיבי נייד. המאווררים על עמוד מגיעים כיום כנראה במגוון העיצובים הרב ביותר, יותר מכל מערכת אוורור אחרת, ויש לכם שפע של אפשרויות שיתאימו לבית שלכם.

אתם רק צריכים לבחור במערכת המתאימה

כפי שציינו, יש לא מעט מערכות אוורור מעוצבות ודקורטיביות שרק מחכות לכם, ואתם צריכים לבחור את זו שתתאים לכם. היתרון הוא, שלא משנה מהו עיצוב שיש בבית שלכם – הרי שאתם תמיד תמצאו את פתרון האוורור המתאים!