הובלות ריהוט משרדי

הובלות ריהוט  משרדי נעשות משני טעמים עיקריים: בעת רכישת ריהוט חדש למשרד או בעת העברת משרד למיקום חדש. בשני המקרים יש צורך בחברת הובלה מקצועית ביותר אשר תעשה את העבודה עבורכם גם בגלל הכמות הגדולה וגם בגלל העבודה המיוחדת אשר בסופו של דבר נדרשת לסוג הובלה שכזה הלכה למעשה.

בחירת חברת הובלות לריהוט משרדי

אם אתם עוברים למשרדים חדשים ויש לכם ריהוט רב וכמו כן חפצים רבים נוספים, נהוג להפריד בין הובלת הריהוט ליתר התכולה של המשרד על פי רוב. ריהוט משרדי זקוק לטיפול מיוחד על מנת לשמור עליו בזמן הסבלות וההובלה ועל כן בחירת חברת הובלות היא קריטית במיוחד במקרים מן הסוג הזה.

הפרמטרים החשובים של חברת הובלות לריהוט משרדי הם אלו: ( תקף לכל האזורים בארץ לרבות הובלות בחיפה )

  • אורזים מקצועיים ואמצעי אריזה מיוחדים – ריהוט משרדי זקוק להגנה בעת ההובלה ויש לארוז אותם בצורה מיוחדת. על כל הרהיטים להיות עטופים בניילון מיוחד נגד שריטות ופגיעות ורהיטים שבירים מקבלים אריזה מיוחדת. יש רהיטים שאותם יש לפרק ולכן יש לוודא כי האורזים יודעים לפרק ולהרכיב ריהוט מסוג זה מבלי לגרום לו לנזק.
  • ביטוח לכל התכולה – כמו בכל הובלה אחרת גם הובלת ריהוט משרדי מצריכה ביטוח לכל הפריטים המועברים ובמידה ויש פריטים יקרים במיוחד יש להודיע על כך לחברה כדי שתעדכן את הפוליסה.
  • אמצעי קשירה – במשאית ההובלה חייבים להיות אמצעי קשירה מיוחדים על מנת לקבע את הפריטים השונים ולמנוע מהם ליפול אלה על אלה בזמן ההובלה.
  • נהגים מנוסים ושירות אמין – על חברת הובלה להעסיק נהגים מנוסים ובעלי רישיון בתוקף וכדאי שלא יהיו להם הרשעות קודמות בתחום התעבורה. בנוסף, על החברה לעמוד בלוח הזמנים שנקבע ולהעביר את הריהוט בסדר הנכון כפי שיקבע על ידי האחראי על ההובלה מטעם המשרד.

הובלת ריהוט חדש למשרד

בצורה דומה יש לבחור חברת הובלות להובלת ריהוט חדש ממחסני החברה המשווקת אל משרדי החברה וגם על הובלה זאת להיות מבוטחת ובטוחה בידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום זה של העברות.