לשדרג את הבית עם בריכה בחצר

איך אפשר לשדרג את הבית שלכם ולהעלות את ערכו באופן משמעותי? אחת השיטות הטובות ביותר לשנות באופן חד את הבית שלכם, היא באמצעות התקנת בריכה בחצר שלו. כאן אולי אתם שואלים את עצמכם איך זה בכלל אפשרי? הרי בריכות פרטיות בחצר זה עניין אשר שמור לעשירים בלבד. אנחנו רוצים להפתיע אתכם, כיום בהשקעה סבירה, אנשים רבים גם במעמד הביניים יכולים להתקין בריכה בחצר הבית שלהם! נכון שזו השקעה ושזה ידרוש מכם תכנון נכון של התקציב, אבל אין שום צורך להיות מיליונר כדי ליהנות מבריכה בחצר, וכמובן שהדבר מעלה את ערך הנכס שלכם, לעתים ב- 20% ואף מעבר לכך!

אז איך בעצם אפשר לשדרג ומה זה כולל?

  • לבחור את הבריכה המתאימה – קודם כל, כשבוחרים בריכה לחצר, צריך לבחור את הסוג המתאים והטוב ביותר. ישנן בריכות עליונות שהן זולות מאד, אבל לרוב הן כמעט ולא יוסיפו דבר לערך הבית עצמו (הן לכל היותר פתרון מהנה מאד עבור ילדים קטנים). אם אתם רוצים בריכה שבאמת תשדרג, מומלץ לבחור קודם כל בבריכה משוקעת שתותקן בתוך בור. כעת צריך לשאול מהו הסוג המתאים:

בריכת פיברגלס היא הסוג הנוח ביותר מבחינת התקציב שלה והתמורה שהיא נותנת. בריכת פיברגלס עשויה מסיבי זכוכית (זהו הפיברגלס בעצם), היא גמישה, נוחה ואיכותית מאד, ועומדת בכל התקנים הנדרשים להתקנת בריכות שחיה בישראל.

-ישנן גם בריכות מתועשות שהן קצת יותר חזקות מהפיברגלס וגם יקרות יותר. בריכות הבטון הן היקרות ביותר – אך כמובן שהן נחשבות לעמידות ביותר, וגם לא דורשות שום תחזוקה, ובכך היתרון שלהן.

  • להשיג את האישורים המתאימים – שימו לב שברגע שאתם מבצעים חפירה בחצר שלכם כדי להתקין בריכה, אפילו בריכת פיברגלס פשוטה, עליכם לדאוג ולוודא שאתם מקבלים את האישורים הנדרשים לכך מהרשות המקומית. עליכם להוציא בקשה לבניית בריכה, ולשלוח לוועדת התכנון של הרשות המקומית את התכנון ההנדסי להתקנת הבריכה מגורם מקצועי. יש לוודא שאתם לא עושים שימוש חריג בחצר שלכם, ושהעבודות על הבריכה לא יפגעו בתשתיות ציבוריות. רק אחרי שקיבלתם את האישורים אפשר להתחיל לעבוד.בריכת פיברגלס
  • תוספות מיוחדות לבריכה – כמובן שלצד ההתקנה של הבריכה, אפשר לדאוג להתקנה של תוספות מפנקות מאד. אפשר להתקין למשל אמבטיית ג'קוזי קטנה בסמוך לבריכה שתעלה מאד את ערך הנכס ותשדרג את החוויה שלכם. בנוסף, אפשר להתקין מקפצה למים העמוקים בבריכה (שימו לב שנדרש לכך עומק מינימלי), ולהשקיע אפילו בבריכת גלים – אך זה כמובן גם יקפיץ את העלויות.

 

כדאי לשבת ולתכנן זאת היטב

כך או כך, לא משנה באיזה סוג של בריכה תבחרו, זכרו דבר אחד – צריך לתכנן היטב את הבריכה שתותקן בחצר שלכם. שבו עם אנשי המקצוע, ודאו מהן העלויות להתקנה ועלויות התחזוקה, וכך תיהנו משדרוג משמעותי.