אילו סוגי מערכות מיזוג ניתן להתקין כיום

מיזוג אוויר איכותי הכרחי לכולם

מדינת ישראל מגיעה מידי שנה לשיא חדש בחודשי הקיץ. עומסי החום המטורפים שפוקדים את ארצנו מותירים כל מקום במגזר הפרטי, התעשייתי והעסקי ללא רירה אחרת: יש צורך במיזוג איכותי שמגיע לכל מקום בו אנו שוהים. אי אפשר לראות טלוויזיה בלי מיזוג אוויר הגיוני ואי אפשר אפילו לישון ובטח שלא לאכול במסעדה כשלא נעים לנו. עם הטמפרטורות שעולות ועולו מידי שנה וימי שרב רבים מזגנים רבים נכנסים לפעולה ולא רק העיצוב שלהם או הקור שהם מגיעים אליו במהרה משמעותיים אלא גם החסכוניות שלהם. מזגן VRF, מזגן מרכזי או מיני מזגן, יש כל כך הרבה אפשרויות שקל ללכת לאיבוד. הגיע הזמן שתכירו את אפשרויות המיזוג שעומדות לפניכם וכך אולי תדעו מה טוב בשבילכם.

אילו סוגי מערכות מיזוג ניתן להתקין כיום?

  • אחד המזגנים הנפוצים ביותר בישראל הוא המזגן המרכזי. מזגן מרכזי או מזגן חצי מרכזי הם מזגנים שיש להם מוקד עיקרי בבית ויש להם תעלות שמגיעות לכל חלקי הבית. התעלות הללו מובילות אוויר קר בכל רגע אך ניתן בכל חדר לסגור את פתח האוורור שנראה בצורת תריסים קטנים וכך לא לקרר אזור מסוים אם כך רוצים. מצד אחד זהו מזגן שנתפס כחסכוני ביותר אך לפעמים אין צורך לקרר בצורה כזו ורק קירור נקודתי הוא זה מה שנדרש. מצב כזה יכול להוביל לבזבוז אנרגיה או למיזוג של חלל גדול ללא צורך.

 

  • מזגן VRF הוא אחד המזגנים היעילים ביותר. מזגן כזה הוא בעצם מערכת מיזוג גדול יותר שיכולה להתאים לבית גדול או למקומות עצומים כמו נמלי תעופה, מרכזים מסחריים, מפעלים גדולים, אולמות תצוגה וכולה. מזגן VRF יכול להיות מותקן היום בכל מקום והיתרונות שלו עולים על פני המתחרים. מזגן כזה נותן לכם קירור אחיד בכל חלקי החדר וכך אין הבדלי טמפרטורות שיכולים להיות רעים מאוד בבית או בעסק.

מקומות שבהם ניתן להתקין רק מזגן VRF

יש הרבה מקומות שבהם ניתן להתקין רק מזגן VRF בכלל שהוא היחיד שמאפשר אורך צינור גדול מאוד בין חלקי המערכת והבדלי גובה רבים. במקומות רבים כמו קניונים יש צורך בקירור אחיד ולאורך זמן וטמפרטורה שתהיה יציבה ואין פתרון טוב יותר ממנו.