ריהוט כפרי לבן- בחזרה לאווירה כפרית

החיים המודרניים טובעים מאיתנו סגנון ואורח חיים מאד מהיר ותזזיתי. הדבר מתבטא בין היתר בנגישות האין סופית אלינו דרך המכשירים הסלולאריים, במרדף אחר ההישגיות בעבודה ובחיים הפרטיים וכיוצא באלה. עיצוב הבית בסגנון שמזכיר לנו את אורח החיים הזה, שלא תמיד חביב עלינו, אלא שהוא די כפוי עלינו, לא תמיד רצוי. עיצוב הבית עם ריהוט כפרי לבן או ריהוט כפרי בכלל, יכול לאפשר לנו ליהנות מצורת חיים אחרת כאשר אנו מגיעים הביתה לעת ערב, ולא להיות מוקפים במודרניות כל הזמן.
בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים המעצבים את בתיהם בסגנון כפרי כזה או אחר בדיוק מסיבות אלה. ריהוט כפרי וסגנון כפרי בבית משרה אווירה הרבה יותר נינוחה ונעימה מעיצוב מודרני וקר עם אלמנטים מזכוכית ומתכת ובצבעי שחור לבן אפור. עיצוב כפרי מכניס חום וצבע הביתה ולכל מקום שבו עושים בו שימוש. ריהוט כפרי הוא חלק אינטגראלי של עיצוב זה, ואפשר לומר שהוא למעשה מוביל את קו העיצוב מהיותו נוכח ובולט בכל חלל שבו מוצבים פרטי ריהוט אלה.

ריהוט כפרי לבן במקומות ציבוריים

הטרנד של עיצוב כפרי עם ריהוט כפרי איננו נחלת בעלי הבתים הפרטיים בלבד. מסעדות ובתי קפה רבים מעוצבים כיום עם רהיטים כפריים מסוגננים המשרים אווירה נעימה ורגועה לעומת המסעדות המעוצבות בקו מודרני קר ומנוכר. אם עד לפני כמה שנים נחשב ריהוט כפרי לבן כמשהו מיושן, הרי שכיום מוצאים להם פריטי ריהוט אלה את הדרך לבתים, מסעדות, בתי קפה, מרכזי ספא וכדומה.
ריהוט כפרי אינם רק שולחנות וכסאות אלא שניתן למצוא פריטי ריהוט רבים הנחשבים כפריים כגון:
• שולחנות וכסאות
• שידות עם מגירות
• ארונות מטבח לכלי אוכל או לכלי בישול
• ויטרינות שונות
• מזנונים
• ארונות פתוחים לצלחות וחפצי נוי
• אדניות לצמחים
• ספסלים
מכיוון שריהוט כפרי יש בסגנונות רבים וממקומות שונים בעולם ויש להקפיד כי פירטי הריהוט יתאימו אלה לאלה כדי שהמקום שלכם לא יראה כמו מחסן של רהיטים.

ריהוט לבן

מהו ריהוט כפרי לבן

ריהוט כפרי לבן הוא ריהוט שמקורו העיקרי הוא צרפת מחבל פרובנס והוא מעוצב בקווים כפריים מסוגננים בצבע לבן מיושן. רהיטים אלה נחשבים מאד מבוקשים והיותם לבנים הופך אותם למאד מבוקשים גם בארץ. ריהוט כפי לבן הוא אחד מהסגנונות הרבים של ריהוט כפרי שניתן למצוא כיום בחנויות שמקורם באיטליה או בצרפת, או ממדינות אירופאיות נוספות. זהו ריהוט שנעשה בידי נגרים אמנים במהלך מאות השנים האחרונות והוא שימש את בתי הכפר לשימושים מאד פרקטיים, אך מצד שני הוא מאד אסתטי ומסוגנן. בניגוד לריהוט עתיק של האצולה באירופה, מאופיינים רהיטים אלה בחינניות מיוחדת ובפשטות מעוצבת. רהיטים אלה עשויים מעץ מלא ובצבעים מתונים המעוצבים בקווים מעוגלים ורכים, והם אינם דומים לרהיטים המודרניים שתמצאו כיום בחנויות הרהיטים.
רהיטים כפריים מאופיינים בטביעת יד ייחודית של האמן שיצר אותו, והם אינם פריטים המגיעים מייצור המוני. ניתן להתרשם מריהוט זה באתרי האינטרנט השונים לבצע סקר שוק ולברר אודות המחירים שלהם טרם רכישתם בחנויות.

אולי יעניין אותך לקרוא על ריהוט למסעדות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *