עיצוב חדרים עם מאוורר תקרה תעשייתי

אין מה להיבהל מהמונח "מאוורר תעשייתי". כשמדברים על מאוורר לבית, הכוונה במונח זה היא למאווררי תקרה מעוצבים ויפים המיועדים לחדרי שינה, סלונים, חדרי ילדים וכדומה שניתן להתקין אותם בקלות ולתמוך בעיצוב החדר באופן מרהיב. מאווררי תקרה תעשייתיים הם למעשה מאווררי תקרה הדומים למאווררים הרגילים, אך יש להם כמה יתרונות משמעותיים:

• מאווררי תקרה אלה גדולים יותר ובעלי הספק גבוהה יותר
• מאווררים אלה מצויידים במנועים חזקים ועמידים יותר
• מאווררים אלה בנויים לעבודה מאומצת במשך שעות רבות במשך היום
• מאווררים אלה מאד בטיחותיים גם באופן פעולתם וגם באופן תלייתם

מעבר לתכונות הללו המאפשרות למאווררים אלה לעבוד בצורה מאומצת ללא כל בעיה או תקלה, הם משמשים כאביזרי ריהוט מעוצב היכולים להשתלב בכל עיצוב ובכל סגנון שייבחר לחדר. למאווררים אלה יש בדרך כלל שני מצבים: מצב של הזרמת אוויר מלמעלה למטה ומצב של שאיבת אוויר מלמטה למעלה על ידי היפוך כיוון הסיבוב של הלהבים. שאיבת האוויר מיועדת לחודשי הקיץ, כאשר יש בחדר מזגן רצפתי ומעוניינים להרים את האוויר הקר למעלה.

עיצובים מרהיבים של מאווררי תקרה תעשייתיים

מאוורר מעוצבכפי שנאמר, מאווררים אלה אינם מיועדים למפעלי תעשייה או למחסנים גדולים, ולכן ההתייחסות לצורתם בהתאם. מאווררים אלה מיוצרים במגוון צורות ודגמים שיכולים להתאים לכל חדר בכל סגנון. בין העיצובים ניתן למצוא מאווררים אלה עם שתיים, שלוש או ארבע כנפיים במפתח של עד 56" (כ 140 ס"מ) ויותר. הדגמים השונים כוללים בין היתר דגמים בצבע כרום כסוף, צבע לבן וכדומה. בין הדגמים ניתן למצוא כאלה עם מנורה המחוברת בבסיס התחתון של המאוורר או ללא מנורה כלל, וכן שורה של קישוטים דקורטיביים כגון: כנפיים מתפתלות בצבעים שונים, כנפיים מעץ דקורטיבי, כנפיים עם גימור רשת בדומה לרהיטי במבוק וכיוצא באלה. כיום ניתן למצוא מאווררים אלה בעיצובים מאד מודרניים המתאימים לחדרים המעוצבים בסגנון היי טקי מתקדם וכדומה.

שילוב המאוורר בחדר המעוצב

עיצוב בתים ודירות נעשה מאד פופולארי בשנים האחרונות, ועל מנת לעשות זאת היטב יש צורך בעין מקצועית, וירידה לפרטי הפרטים המרכיבים את החדר. כך יש לתת את הדעת לצורת הדלתות והחלונות כולל הידיות והצירים, לריהוט שבחדר והתאמתו לסגנון, לאלמנטים של תאורה והצללה שונים, לאלמנטים קישוטיים כמו תמונות, צילומים, שטיחים וכיוצא באלה, וגם לצורת המאוורר, במידה ורוצים לתלות אחד בחדר. שילוב של מאוורר בחדרי שינה, חדרי ילדים או בחדרי הסלון אינו רק לצרכים פרקטיים של אוורור המקום, אלא בעיקר לצרכים אסתטיים המעניקים לחדר מראה מיוחד ומסוגנן.

איפה למצוא מאוורר תקרה תעשייתי

כיום ניתן למצוא מאווררים שכאלה באתרי אינטרנט רבים, וניתן לצפות בהם גם באולמות המכירה המצויים בכל רחבי הארץ. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני הרכישה, על מנת להיות בטוחים כי אתם רוכשים את המאוורר הנכון לצרכים שלכם, ובעיצוב הנכון לסגנון החדר שבחרתם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *