הדפסה על זכוכית – דברים שצריך לדעת

אחד הטרנדים המעניינים ביותר של השנים האחרונות בתחום הרהיטים המעוצבים נקרא הדפסה על זכוכית. האפשרות להדפיס על זכוכית נולדה מתוך פריצת דרך טכנולוגית, אשר מאפשרת ייצור של מכונות דפוס חדשות. מכונות אלו מצליחות להדפיס על זכוכית בספקטרום רחב של צבעים, כולל לבן אמיתי וגווני שמנת. הדפסה על זכוכית מתאימה עבור חדרים שונים בבית, ונחשבת אידיאלית בחדרי רחצה, חדרי שינה, מטבחים ועוד.

הדפסה על זכוכית

האיכות היא רק ההתחלה

יש מספר דברים אותם כדאי לדעת בנושא הדפסה על זכוכית. ראשית, חשוב לציין כי ההדפסה מציגה איכות מדהימה. בעבר ניתן היה רק לפנטז על הדפסה על גבי חומרי גלם עדינים, קשיחים או מורכבים כמו זכוכית, אך כיום החלום הופך למציאות. שנית, ההדפסה מאפשרת תוצאות מיידיות. כבר לא צריך לחכות שבועות רבים עד להדפסה איכותית, וניתן להזמין עבודות במקביל לתהליכי מעבר דירה או שיפוצים.

הדפסה על זכוכית מרשימה יותר מכל הדפסה אחרת. את ההדפסה ניתן לשלב כמעט בכל אלמנט דקורטיבי בבית או בעסק:
א. הדפסה על זכוכית המיועדת לשמש בתור משטח בשולחן
ב. חיפויי קירות מטבח ושילוב עם עיצוב כפרי, אמריקאי, מודרני או קליל
ג. הדפסה על אריחי זכוכית והחלפה של משטחי קרמיקה או שיש
ד. חיפוי אמבטיות בעזרת משטחי זכוכית מודפסים
ה. שילוב של הדפסה על זכוכית בעיצוב סלון, לובי כניסה ומרפסת

כמה עולה להדפיס על זכוכית ומה היתרונות שלה?

מבחינת מחיר, צריך לדעת כי העלות של הדפסה על זכוכית נקבעת על פי מספר קריטריונים:
1. מידת הדפסה

2. מחיר הזכוכית בשוק

3. עובי הזכוכית

4. סוגי ההדפסה ובקשות מיוחדות

אנשי מקצוע העוסקים בעיצוב מוצרי זכוכית מזהים את היתרונות שלה על פני חומרים גלם אחרים. אין ספק כי זכוכית מעניקה רושם יוקרתי, אקסקלוסיבי וייחודי לכל חלל בו היא נמצאת. למרות שמדובר על חומר שקוף, זכוכית היא חזקה באופן יחסי, ועמידה לשחיקה הן מבחינה כימית והן מבחינה ביולוגית.

טיפים לשימוש נכון בזכוכית

את השימוש בזכוכית ניתן לראות עוד בתרבויות עתיקות, וזאת בעיקר בשל העובדה שניתן לשנות את התכונות שלה. הוספה של מרכיבים שונים או טיפול בחום מייצגים בצורה הבולטת ביותר את הוורסטיליות של הזכוכית, ואת הדינאמיות שלה בהשוואה לשאר המוצרים.

הדפסה על זכוכית מתבצעת לרוב בשישה צבעים, או בארבעה צבעים בשימוש עם צבע לבן. את המדפסות המאפשרות עבודה עם זכוכית מייצרות חברות מובילות בעלות שם עולמי, כגון HP . אפשר לתאם פגישה עם נציגי חברות המתמחות בהדפסה מן הסוג הזה, ולקבל הצעת מחיר מסודרת. יחד עם זאת, כדאי להגדיר מראש את סגנון העיצוב הכללי, להתייעץ עם מעצבי פנים, ולהחליט כיצד לשלב את המראה קסום של הזכוכית עם שאר האלמנטים בבית, במשרד או בכל מקום אחר.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *