איך בוחרים פינות אוכל?

אי אפשר לשפץ את הבית או לרהט דירה חדשה מבלי להשקיע מחשבה בנושא של פינות אוכל. בסופו של דבר, מדובר על אחד המקומות היחידים בבית בו משתמשים ההורים, הילדים והאורחים. הפינה נמצאת בדרך כלל במיקום מרכזי המושך אליו המון תשומת לב. יש הרבה סוגים של שולחנות ורהיטים המתאימים עבור עיצוב מן הסוג הזה, ולא תמיד קל לבחור את האופציה המשתלמת והטובה ביותר.
על מנת לבחור רהיטים מכל סוג יש להתחיל בהגדרה של צרכים ומטרות. משפחה קטנה של 3-5 נפשות לא זקוקה לשולחן ארוך או לעשרות כסאות ישיבה. לעומת זאת, משפחה הנוהגת לארח לעיתים קרובות צריכה לחשוב על הטווח הארוך. כיום יש פתרונות ריהוט אטרקטיביים במחירים משתלמים, אשר אותם ניתן לשלב יחד עם הרהיטים בסלון, במטבח או בשאר חלקי הבית. על כל פנים, הגדרה של צרכים ומטרות מונעת עוגמת נפש, חוסכת זמן ומבטיחה הוצאה מבוקרת.

פינת אוכל

טיפים לעיצוב נכון

להלן הנושאים המרכזיים אליהם כדאי להתייחס בעת בחירה של פינות אוכל:
א. סוגים וחומרי גלם – שולחנות עץ הם הפיתרון הנפוץ ביותר עבור עיצוב הבית. הם עמידים לאורך שנים רבות, לא דורשים תחזוקה מיוחדת, ואפשר למצוא אותם בסגנונות עיצוב רבים ומגוונים. מעבר לכך, ניתן לשלב את העץ עם זכוכית, אלומיניום, מתכת או חומרי גלם אחרים. לכל לקוח יש דרישות אחרות, והבחירה בסוג המתאים של פינת אוכל היא גם פונקציה של תקציב.
ב. צורות ותוספות – כדאי לנצל את ההזדמנות של עיצוב הבית, ולסקור צורות מקוריות עבור פינת האוכל. בהקשר הזה כדאי לציין תוספות דקורטיביות אשר יכולות לשנות לחלוטין את המראה של השולחן והכסאות. בסופו של דבר, המטרה היא ליצור סביבה נעימה עבור ישיבה ואכילה. הדרך לעשות זאת היא להכיר את הצורות והתוספות החדשות, להתייעץ עם אנשי מקצוע, ולראות קטלוגים מודרניים המספקים פתרונות מקוריים.
ג. אחריות והובלה – יש הרבה דברים שכדאי לשים לב אליהם בעת רכישה של רהיטים יקרים ומרכזיים בבית. בין היתר, כדאי לציין את הנושא של אחריות יצרן והובלה אל בית הלקוח. כאשר מדובר על שולחן וכסאות, לפעמים עדיף לשלם מחיר גבוה יותר על הובלה מאשר לנסות להביא את הריהוט באופן עצמאי. החברות נותנות אחריות על ההובלה, וברוב המקרים מדובר על עלות משתלמת. מעבר לכך, יש לבדוק היטב את הרהיטים כאשר הם מגיעים הביתה, וכך לוודא שהם לא נפגעו בדרך.
לסיכום, כדאי לדעת מראש מה גודל שולחן האוכל הרצוי, ולתכנן את החלל בהתאם. יש לזכור כי גווני חום או טקסטורות מחוספסות מתאימים במיוחד לפינות אוכל, ולכן מוצרי עץ יכולים להיות פיתרון מתאים. אפשר לבחור תוספות ולשלב ריצוף, חיפוי ושטיחים מסביב לחלל האוכל, ובכל מקרה לא מומלץ להתפשר על הובלה מקצועית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *